{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 27 april 2016

Koningsdag 2016

Koningsdag 2016



De vlag mag uit vandaag en wij hebben "gepaste" versiering voor het raam:


Ik liet vrijdag al een betere foto van mijn gehaakte koninklijke paar zien.
Deze foto van een gehaakte koning en koningin kreeg ik vorig jaar van Melanie uit Dordrecht toegestuurd:


Het programma voor deze dag in Sneek kun je hier vinden.

Fijne Koningsdag gewenst!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.



4 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk... :-) gezellige koningsdag..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig met die versiering voor het raam. Ik vind de poppetjes ook helemaal leuk! Hopelijk valt het overal mee met het weer en wordt het voor iedereen een feestelijke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your king and queen are so adorable.

    BeantwoordenVerwijderen