{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 6 april 2016

Haken in granny-style

Haken in granny-style


Wat te schrijven op de blog? Ik ben met allerlei dingen bezig die ik nog niet kan laten zien! En toch wil ik de blog vullen, dus... laat ik vandaag wat foto's zien van de omslagdoek in granny-style (hier is mijn eerste blog over deze omslagdoek). Ik pak dit haakwerkje erbij als we iets kijken op tv waarbij ik meer op de tv moet letten. Dit haak ik heel makkelijk door. Inmiddels heb ik al zo'n lila bol op! Dat gaat snel! 


Ik haak nu ongeveer 5 toeren lila, afgewisseld met ongeveer 3 toeren met het andere garen.


Dat kan nog eens, misschien zelfs twee keer. Daarna haak ik dan gewoon het andere garen op.


Daarna is het klaar, want op = op! 

Er is nog een granny-style-projectje waar ik mee bezig ben. Ik laat wel iets zien, maar vertel er nog niks over. 


Dat moet echt nog even wachten!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Leuk model he!! Hij wordt mooi je doek, gezellige kleuren ook! Ik heb ook al twee van deze doeken gehaakt. Toevallig allebei van behoorlijk dikke wol, ben nu van plan om er nog eentje te gaan haken in een wat dunnere wol voor de lenteperiode. Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat simpel zo mooi kan zijn!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk die omslagdoek! staat ook nog steeds op mijn 'to do list' maar nog niet aan toegekomen. Mooi in die kleurtjes
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb ik nou ook steeds. En waar ik dan wel over kan bloggen lijkt me dan niet interessant genoeg. Onzin natuurlijk. Bedankt voor je duwtje in de rug :) Heerlijk hè dat granny haken en je maakt me reuze benieuwd naar wat de driehoekjes gaan worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan niet meer naar de TV kijken zonder een handwerkje. "Skiepebekken en frouljus hannen mutte altiten gean...." Met het mooiere weer in aantocht, is zo'n omslagdoek altijd handig. Bedankt voor je linkje naar mijn ruilhandel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is niet helemaal 'geef' Frysk, het spreekwoord. "Mutte" moet "moatte" zijn, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt :-) Mar sa koe ik it ek wol begripe! Bij twijfel kijk ik zelf altijd op praatmarfrysk.nl, daar vind je een handige "oersetter".

      Verwijderen
  7. Hij is al bijna weer klaar zie ik. Mooi hoor en de kleur combinatie pakt goed uit.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen