{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 17 juni 2021

Voor een jarige

 

Voor een jarige


Op dit moment haak ik nogal veel slingers. Grote slingers en kleine slingers.
Voor een jarige haakte ik deze:


Het leuke garen is nog steeds niet op tot mijn verrassing. Ik heb het jaren terug gekregen van een vriendin en weet niet meer wat voor merk het was.


Net groot genoeg om er iets of iemand mee te versieren 🙂


En licht genoeg om mee te sturen met een kaartje zonder dat extra postzegels nodig zijn, dat is ook fijn.


Vorige week kocht ik trouwens twee hele leuke bolletjes verloopgaren bij Wolcom in Sneek, prachtige kleuren van Annell, Tahiti;


Dat worden vast ook hele leuke haakwerkjes!


Fijne dag 🍀



Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten