{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 9 februari 2018

Een give-away en happy moments

Een give-away en happy moments


Op deze vrijdag deel ik wat happy moments van mijn week: 

Mijn moeder was afgelopen weekend jarig en we vierden dat met een gezellig etentje met de familie. Wat een geluk, zo met elkaar te kunnen zijn. Natuurlijk kreeg ze ook een zelfgemaakt cadeautje van mij:

Ze lijken hier wel roze, in het echt zijn ze heel mooi rood!
Onderzetters in de vorm van pompeblêden.
Ik gebruikte ongeveer dit patroon, ik haakte in ieder geval een toer extra.

Zo leuk om weer een patroon van mij te zien in de Aan de Haak! Ik vertelde er woensdag al over. Heel toevallig won ik kort geleden hier bij Annemaries Haakblog een jaarabonnement op dit blad. En als er een patroon van je instaat, krijg je al een bewijs-exemplaar. Ik heb er nu dus twee! 

Daarom geef ik er één weg! Laat je het in een reactie weten of je er voor in aanmerking wilt komen? Dan laat ik op 14 februari weten aan wie ik 'm doorstuur! Het gaat om nummer 13 van het haaktijdschrift Aan de Haak.

Ook iets om naar uit te kijken: volgende week gaan De Breimeisjes uit, naar de Handwerkbeurs in Zwolle! Ik had via de website het beursmagazine aangevraagd en ontving het vorige week. Zo leuk! Er staan zelfs wat patronen in! (Ik zag dat je je nu niet meer hiervoor kunt inschrijven, je vindt nog wel allemaal leuke informatie op de website!)


En ik kocht deze week voor 't eerst in 2018 narcissen:


Zo mooi, vrolijk en lente-achtig! En dan buiten die prachtige zonnige en best wel ijskoude dagen, ik heb ervan genoten!
Graag wens ik iedereen een heel fijn weekend mét happy momentjes 🍀!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

26 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee aan de give away!! En vind het persoonlijk toch leuker dat jij er in staat dan Bobbi...Al ben ik ook wel benieuwd naar haar "haaksels".

    Vandaag weer een ijskoude dag, beginnend met een prachtig paarse lucht. Geniet er maar van!

    Groetjes en liefs,
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeautje, die onderzetters! Ik doe graag mee met de give-away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zal maar zo'n leuk haakblad winnen, natuurlijk doe ik graag mee.
    Fijn weekend,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je moeder. Ze zal wel aangenaam verrast zijn geweest met de echte friese onderzetters. Erg leuk! En het is genieten van het weer de afgelopen dagen. Als er geen wind staat en het zonnetje schijnt is het buiten heerlijk. Zulke winters en warme zomers ik teken ervoor. Benieuwd naar je verslag van de handwerkers. Komt collega Bobbi ook? :) goh dat tijdschrift zou ik best heel graag willen hebben. Helemaal met jou erin. Fijne zonnige dag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Handwerkbeurs. handig maar ook irritant die spellingscontrole.

      Verwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even overnieuw...

    Gefeliciteerd met je moeder! Fijn dat je het nog kunt vieren. Ze is vast heel blij met de mooie onderzetters.
    De Give-Away gun ik graag aan iemand anders die meer haakt dan ik doe :-)
    Oh die narcissen: heerlijk voorjaar kom maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag zou ik willen meedoen met de give away zo'n leuk haakblad geeft altijd wel inspiratie. Felicitaties voor je moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha leuke breimeisjes, ik zou best wel een haalblad willen ontvangen..
    Corry van ronddehorizon ,van de pykjes ....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zit ook te denken om te gaan. ben nog nooit op zo'n beurs geweest. Welke dag ga jij? en ik waag een kansje hoor op het tijdschrift.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog fefeliciteerd met je moeder! Gezellig zo samen met de hele familie.
    Je hebt haar een bijzonder cadeau gegeven, die heeft vast niemand.
    Ik ga misschien naar de handwerkbeurs, met Vera van het blog Vera's homemade. Wie weet zie ik je daar :-)
    Ik wil wel graag meeloten naar het blad, vooral omdat jij er in staat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt me een heel mooi haakblad met leuke patronen. Ben er erg benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, die Olympische ringen boven aan je blog! En ik doe graag mee aan de give-away, 13 is mijn geluksgetal dus misschien win ik wel uitgave 13! Dochter en ik kijken ook al helemaal uit naar de Handwerkbeurs, we gaan op zaterdag er naar toe.
    Alvast een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Akklien, wat leuk wij ( mijn moeder en ik) gaan ook naar Zwolle.
    Geen duur kaartje bij de NS kopen hoor, maar even op Google kijken voor acties, dat scheelt echt heel veel!! Ik doe graag mee met je give-away, super lief van je. Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je moeder! Heerlijk dat je dat zo met elkaar kunt vieren en wat een leuke onderzetters heb je voor haar gemaakt. Een mooi origineel cadeautje. Ik loot graag mee voor de Aan de Haak. Lijkt me heel leuk!
    Op welke dag ga je naar de handwerkbeurs? Ik ga vrijdag met 3 collega-haak-vriendinnen! Tenminste als Pietertje niet dit weekend arriveert. Lief trouwens dat je wel voor een rits wilde kijken, maar ik ga morgen naar de Albert Cuijp en daar moet het zeker lukken. Dank je wel voor het aanbod. Fijn weekend! Groetjes Akkelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd !!! En het haakblad heb ik vanmorgen net opgehaald maar ik zou hem wel aan mn nichtje Gerline willen geven die heel creatief kan haken .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, ik doe mee, ik heb het blad nog niet kunnen vinden hier in de dagbladhandel. Dus ik wil het graag een keertje bekijken en zéker als jij er in staat!
    PS: Die narcisjes zijn zo vrolijk, ik wacht vol ongeduld tot ze hier in de tuin uitkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk, die toepasselijke header met de olympische ringen. Ik doe ook graag mee. Mijn reden is dat ik graag van alles wat doe, en ik heb nu al een tijdje niet gehaakt...
    Groetjes
    Mar10

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kom je vrijdag nog wel even hoi zeggen Akkelien? :)

    Ik vind het heel tof dat je in de Aan de Haak staat ☺️

    BeantwoordenVerwijderen