{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 1 februari 2018

Donderdag -dekendag en meer granny's per week

Donderdag -dekendag en meer granny's per week


Deze week was ik lekker bezig en haakte zelfs twee big granny's!
Nummer 5:



En nummer 6:



Maar.... meten = weten en ik weet nu dat m'n blokken bij nader inzien toch niet 35 x 35 cm meten en als ik zo door zou gaan, zou ik achteraf weer een hele brede rand rondom moeten haken.... Dus ik ben bezig met herstellen. Van achteraf weer alles loshalen en nu eindig ik met 2 toeren stokjes in de afsluitende kleur in plaats van 1 toer. 
Het begin is er:


En ja,  het scheelt echt:


De eerste twee blokken liggen hier op de laatste twee blokken en je ziet er een hele rand omheen.

Het andere project, met de handwerkavondgroep vordert ook:


Ook  hier haakte ik twee blokken bij. Ik lijkt steeds iets losser te gaan haken.... 🙂


Via whatsapp heb ik al gezien dat de andere dames ook al lekker bezig zijn!

Het is echt goed te doen: zo'n grote granny heb je snel gehaakt. En zeker als je met een aantal anderen zo'n project start, kun je best ook nog een deken bijdragen aan De Grootste Gehaakte Deken van de Wereld.

Wil je nu meer weten over de Grootste Gehaakte Deken van de Wereld? Kijk dan even op hun Facebookpagina! En kijk ook even bij Haak je aan? Samenhaken is verbindenOf op de Instagram-account
Inmiddels zijn er al ruim 6250 dekens!

In de bibliotheek in Sneek haken we ook nog een aantal keren aan, op de volgende data:

- 15 februari
- 15 maart
- 12 april
- 17 mei

We haken dan steeds van 14.30 - 16.00 uur.
Haak je ook aan? Of haak je thuis mee? Haak je alleen of ook met een groep(je)? Gezellig! 
Samen gaan we voor een eindspurt!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. mooi en schiet goed op met die grote blokken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Granny's blijven toch altijd zo leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gevaar van jouw blog lezen is dat het me steeds weer triggert het ook te willen maken. Snelle grannies zijn ook wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen