{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 13 juli 2017

Zomer 2017 Haak maar aan met DE DEkens

Zomer 2017 Haak maar aan met DE DEkens


Op Donderdag is het bij mij deze zomer Dekendag, en dan de dekens van De Grootste Gehaakte Deken ter Wereld. 

Vorige week maakte ik een begin met een deken ABC, de A van Aanhaken, de B van Bollen wol en de C van Crochet. Ook maar even een Engelse term, want het is onderhand een internationaal project! Op de facebookpagina zag ik al dekens uit verschillende andere landen langskomen, erg leuk. Ik ga door met het alfabet:


De D van Dekens.


De E van Enorm veel en de F van Fijn dat je ook meedoet lijken veel op elkaar.



Daarom doe ik de G van  de Grootste Gehaakte deken er gelijk ook bij vandaag!


Ik heb de letters steeds in een patroon van 14 x 20 granny's geplaatst. Het maakt op zich niet uit of je de rest van de deken effen houdt, of in een bepaald patroon plaatst, of zelfs heel wild van alles door elkaar. Met letters kun je wel allerlei leuke dingen doet, plaatsnamen of een boodschap voor iemand, misschien zelfs een huwelijksaanzoek! Ik zie allemaal mogelijkheden, dus de rest van het alfabet komt ook nog langs deze zomer. 

Wil je meer weten over dit project of dekens zien die al klaar zijn? Kijk op de Facebookpagina van De Grootste Gehaakte Deken ter Wereld en

Op 9 augustus is de Hardzeildagbraderie in Sneek en dan komt ook de Haak-maar-aan-caravan. Wie haakt dan ook aan? 

In de maanden juli en augustus zijn De Breimeisjes in vakantiestemming. Wél veel blogjes, soms met een beetje "oud nieuws"  dat nog wel de moeite waard is. De poppen zijn op vakantie en toch iedere week in ieder geval een lijst met linkjes. Misschien wat minder reacties bij anderen. 
En ondertussen natuurlijk gewoon doorgaan met haken en breien 😊

Dus ook de komende tijd kun je rustig regelmatig komen buurten bij De Breimeisjes, gezellig! 
Geniet zelf ook van een mooie lange zomer en denk om de happy momentjes!




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Geweldig! Haak maar fijn door en ik vind het leuk, die donderdag-dekendag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Indrukwekkend wat er allemaal op de facebookpagina voorbij komt. Vrolijk zijn je letterontwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dit wist ik helemaal niet. Super leuk dat alfabet. Inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen