{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 18 september 2013

Zand

Zand


Zandsculpturen, op tv en op foto's had ik ze vaak gezien. Het leek mij altijd heel leuk om dat in het echt te zien en ..... dit jaar is het Zandsculpturenfestival in Sneek! Het thema dit jaar is Watersport en dat past heel goed bij Sneek.
Het is nog open tot 30 september en vanwege de mooie zomertijd zijn er nu in september fakkelavonden, op donderdagavond vanaf 19.00 uur. Vorige week donderdag was het hier in Friesland nog een prachtige nazomerdag en stelde ik mijn man en zoon voor de sculpturen te bekijken. Hier een paar foto's:

Op zich vond ik dit niet een mooie sculptuur, maar je kunt hier wel zien hoe prachtig en gedetailleerd de beelden zijn. Schitterend, die ogen!


Dit skûtsje sprak mij persoonlijk erg aan.


De fakkels gingen aan al profiteerden we nog niet van het lichteffect. Erg leuk, die kindjes met hun zwembandjes!


Heel hoog sculptuur, aan beide zijden is een watersport uitgebeeld.
Erg leuk dat we dit nu in het echt gezien hebben! Beslist een aanrader en voor meer informatie verwijs ik graag door naar de website van Zandsculpturen Friesland!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

3 opmerkingen:

  1. Prachtig hé. Je kan bijna niet begrijpen hoe ze dit gemaakt krijgen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, zo super mooi! Ik zou het ook graag eens "live" willen zien. Maar Friesland is toch echt wel wat te ver weg voor deze Brabantse!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was voor ons ook altijd "ver weg" en nu ineens dit jaar "gewoon" in Sneek! Zo leuk! Misschien is het een ander jaar wel bij jullie in de buurt! En dan moet je zeker gaan. Het is echt heel knap gemaakt, erg leuk om het eens in het echt gezien te hebben!
      Ook zo grappig: er zijn dus mensen die hiervan hun beroep gemaakt hebben!

      Verwijderen