{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 19 september 2013

Lopende zaken (3)

Lopende zaken (3)


Het probleempje van de sokken is voorlopig "opgelost". Mijn opdrachtgeefster vond het geen probleem dat ik nieuwe wol erbij haalde en ik kan dus weer verder:


Het worden hele dure sokken! Het was inmiddels nog duurder geworden ook, maar ik kreeg het nog voor de oude prijs. Ze hadden ons ook fout voorgelicht! Deze sokkenwol is erg mooi, maar één bol is dus beslist te weinig voor een paar sokken! 

Nog een projectje waar ik mee bezig ben: 


Van deze leuke Bravo Baby met confetti brei ik babyslofjes! Een heel nostalgisch patroon, dat al uit 1945 schijnt te zijn en dat ik vond op de altijd inspirerende blog Blij dat ik brei. Het patroontje kun je hier vinden en ik heb er al één af: 


Leuk patroontje, want je breit alleen maar recht en averecht en op twee pennen! Dus ook voor mensen die nog niet veel brei-ervaring hebben. Het is eigenlijk een testproject voor Katrein Kunst, maar dit garen blijkt zichzelf te verkopen. Volgens mij is het al bijna op! 

Liefs van De Breimeisjes!

4 opmerkingen:

  1. Allé dat met de sokken is goed gekomen. Die baby sokjes die zijn bangelijk mooi. Ge ziet hé, zo slecht zijn die "oude" patroontjes nog niet.
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je sokken gaan toch afgeraken dus! Gelukkig, ik begon er al slechte hoop in te krijgen :) Da's ook goe dat ze geen goede informatie geven, dat je niet genoeg hebt met 1 bol! En het patroontje van de babysokjes heb ik al heeeel veeel gemaakt, leuk, makkelijk en mooi resultaat, meer moet dat niet zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oww ik heb 24 jaar geleden voor mijn jongste zooooo veel gebreid met zulk soort stipjesgaren!!!
    slofjes, overalls, truitjes.. ik kon dr geen genoeg van krijgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan het me helemaal voorstellen! Ontzettend leuk garen, lief en vrolijk!

      Verwijderen