{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 29 mei 2019

Nieuw ontwerp: Color outside the lines

Nieuw ontwerp: Color outside the lines


Ken je het garen Namaste van Scheepjes?
Best wel dik garen in geweldige kleuren. Met drie bollen maakte ik een kussen, een nieuw ontwerp dat sinds gisteren beschikbaar is voor leden van Breiclub.nl.


Het kussen heeft twee verschillende kanten. En ik had nog wel meer ideeën tijdens het breien 😊


Ze matchen prima met mijn eigen kussens, hé!
Ze zijn gemaakt met deze drie kleuren garen:


Die hebben de geweldige namen Dolphin, Firefly en Garland.


De lijnen die door de structuur van het breiwerk ontstaan lopen totaal anders dan de lijnen van de kleuren. Vandaar de naam: Kleur buiten de lijntjes. En in het Engels: Color outside the lines.


Namaste is garen met een samenstelling van 50% wol en 50% acryl. Je breit het met naalddikte 8. En er zijn maar liefst 34 kleuren! Hier lees je meer over dit mooie garen.
Ik vond het heel prettig om mee te werken en de kleuren zijn prachtig!

Het patroon is voor leden van Breiclub.nl gratis beschikbaar.

Ik zet het binnenkort ook in mijn eigen winkeltje.



Fijne dag!




Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Mooi, heel apart! Vooral omdat ik 3x goed moest kijken dat het wel degelijk met die kleuren gebreid is, het is een heel nieuwe kleur geworden lijkt wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel kunstig uit, mooi! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk effect heb je gekregen door de combinatie van de kleuren en het patroon! Super bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit garen ken ik nog niet. Het lijkt me een mooi garen voor de winter. Jouw kussen heeft een mooie structuur. Grappig dat de lijnen van de kleuren anders lopen dan de zigzag. Je hebt een toepasselijk naam gekozen voor dit mooie kussen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is echt grappig! Wat een effect kun je zo bereiken.

    BeantwoordenVerwijderen