{ 'anonymize_ip': true }

maandag 15 juni 2015

Alweer club

Alweer club


Vanavond is het handwerkavond en afgelopen vrijdag hadden Lydia club, alweer! 
Deze keer was ik wat chaotisch. Ik was een boekje kwijt. Gelukkig heb ik het inmiddels teruggevonden. Het was iets met creatieve mensen die overal ideetjes hebben liggen en dan andere dingen niet meer kunnen vinden of zo... :-)

Lydia was helemaal zen, heerlijk aan het haken! Kijk eens hoever haar tas al is!


Leuk hé, met die sterren aan de koordjes!


Ze had ook al stof voor de voering en materiaal om de banden van te maken, maar die heb ik nog niet op de foto.

Ze was in een heel leuk winkeltje in Workum geweest, Nifelhoekje, en daar had ze garen gekocht voor een zomersjaal, ze kreeg het patroon erbij:


Wat een prachtig garen, Catania Denim! Het voelt heerlijk zacht en er zit een mooi subtiel kleurverloop in.

En Lydia was met nog een nieuw project bezig:


Het wordt een toilettas. Mooie kleuren en een hele leuke steek!


En terwijl Lydia voornamelijk heerlijk zat te haken, was ik dus aan het zoeken, al haar werkjes aan het fotograferen, aan 't smssen met zoon (ik bespaar jullie verdere details) en ja, ik haakte ook nog wat, aan een project voor de handwerkavond, maar dat laat ik later zien.

Wij hebben weer veel zin in vanavond! Het is de laatste keer voor de zomervakantie, maar na de zomervakantie gaan we graag weer verder!
Wil je meer weten over de handwerkavonden, kijk dan even hier.

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.




3 opmerkingen:

  1. Ik zal maar niks zeggen over iets kwijt geraken... ik vind mijn agenda niet meer....
    Lydia is anders wel goed bezig om leuke spulletjes te haken.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tas wordt mooi! Net als de toilettas, leuke steek, mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk weer en wat blijft het inspirerend om elkaars blog te lezen !!

    BeantwoordenVerwijderen