{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 31 oktober 2013

Lopende zaken, een paar klaar

Lopende zaken, een paar klaar


Gelukkig heeft mijn opdrachtgeefster geen haast :-) Ik heb het streven dat het voor 5 december af is en deels is dat nu vast gelukt, want ik heb zowaar een paar klaar!



Ik heb mijn best gedaan om ze hetzelfde te krijgen, qua kleurverloop, maar dat is dus niet helemaal gelukt. Zou dat aan het kleurbad liggen? 

Ik heb veel gehad aan het patroon van Wolatelier Dian, aan adviezen van blogvriendin Rita, wat informatie uit boeken e.d. en ook aan het patroon dat ik vond op de site ontrafeld

Afgelopen maandag bij de handwerkavond kon ik een foto maken van de vorderingen die Caroline maakt met haar sokken, zodat jullie ook kunnen zien wat voor mooie wol zij heeft:


Ik vind het echt prachtig! Het lijkt zeer ruim voldoende, het was een bol van 150 gram. Misschien kan ze er nog wel een paar uit. 

Liefs van De Breimeisjes!

6 opmerkingen:

  1. Je sokken zijn af! Proficiat en ze zijn prachtig, heel goed gelukt! En wat het kleurverloop betreft, daar let ik nooit op, hoeft ook niet echt vind ik. Volgens mijn collega, die les geeft, komt het ook niet altijd echt uit met het garen, dus brei ik gewoon lekker door zoals het komt :) Ook die andere sokken zijn prachtig van kleur! Op naar het volgende paar Akkelien, de volgende gaan makkelijker :)
    Lief van je om me te vermelden, hoefde niet hoor.
    Liefs, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het leuke van blogland vind ik juist dat je informatie deelt en dat je via via op allerlei andere blogs kunt komen. Dus vind ik het logisch om ook even naar jou door te linken, Rita!

      Verwijderen
  2. Mooie sokken hoor!!! en iets verschillend kleurverloop is niet zo erg zo kan je beter onthouden welke sok links en rechts moet ;-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het juist wel grappig als de sokken niet helemaal gelijk zijn ;o) en ze zijn goed gelukt, en de sokken van Caroline worden ook erg mooi....
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach Akkelein, met verloopgaren mag je een beetje een verschillend paar hebben. Ik vind ze zeer mooi.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sokken ik heb zelf ook net 2 paar gebreid zijn ook niet helemaal gelijk.
    Ik probeer het zo goed mogelijk te laten verlopen.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen