{ 'anonymize_ip': true }

maandag 10 april 2017

Nog meer sjaals?

Nog meer sjaals?


Wat een heerlijk weekend hadden we! Vooral gisteren! Wij hebben het barbecue-seizoen geopend 😊 En ik heb lekker buiten zitten breien.

Als je een Breimeisje bent dat ook nog eens graag haakt, dan komt er nog al eens een sjaal bij:


En toch... is 't genoeg? Ik mis wat dunnere sjaals en dus heb ik weer projectjes! Ik haak een sjaaltje:


Van een dunner stonewhashed garen, lichtblauw. Ik liet er al wat van zien op m'n Friese blog. Bijna klaar!

En ik brei ook een sjaaltje, donkerrood. 


De zonnige foto maakt de kleur wat anders dan de werkelijkheid. Ik heb wel een col in een soort van donkerrood, stonewashed (deze), maar die is zo dik! En een sjaaltje in m'n nek vind ik vaak wel fijn. Dit wordt een dun sjaaltje. Ik laat er binnenkort meer van zien.

Vandaag ga ik nog even wat lekkers bakken en m'n spullen klaarzetten. Vanavond weer handwerkavond. Zin in!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Haha mijn dochter zei laatst ook al, mama hoeveel nekken heb jij eigenlijk? Maar sjaaltjes kun je nooit genoeg hebben. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dun sjaaltje kan ik ook nog gebruiken! Ik was er aan eentje begonnen, maar nu vind ik het toch niet mooi dus weer iets anders proberen.
    Haak en brei maar lekker door, Akkelien, zo heb je tenminste voor elke outfit de perfecte sjaal ;-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het weer is heerlijk maar vraagt toch regelmatig nog wel om een sjaaltje in deze tijd van het jaar. En inderdaad is een sjaaltje sowieso prettig. Ik mag ze ook graag dragen.

    BeantwoordenVerwijderen