{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 1 mei 2015

Handwerkavond-haaksels

Handwerkavond-haaksels


De vorige handwerkavond was op 13 april, en op 11 mei, vlak na de meivakantie, is de volgende. Iedere keer zoeken we wat leuke patronen bij elkaar en de vorige keer was het thema bloemen, dat had ik al verteld. Alle knopen die ik mee had, bleven ongebruikt, want de topper van vanavond waren de bloemenslingers! Bijna iedereen ging daarmee aan de slag. Het is dan ook een heel erg leuk patroontje! Je vindt de beschrijving hier bij Dinah.


En er werd gehaakt aan een engeltje:


Dat engeltje hadden we al eens eerder gehaakt tijdens een handwerkavond. Dit leuke patroon vind je hier.

Caroline had haar kussen klaar en ze had het mee om even te laten zien. Wat is het mooi geworden! Ze was hier een keer mee begonnen tijdens een handwerkavond, ik liet het hier zien. Ze haakte met kleuren die ze over had van een mooi gehaakt kleed.



De achterkant is effen en helemaal in vasten gehaakt. Veel werk! Als je dat met halve stokjes zou doen, zou het al wat sneller gaan, denk ik, maar het is nu klaar én het resultaat is prachtig!

Het is vrijdag vandaag en hier begint de meivakantie! Ik ben daarom waarschijnlijk de komende week wat minder actief met reacties etc.
Graag wens ik iedereen een heel fijn weekend én een fijne vakantie toe!

Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Gezellig was het weer daar, leuke bloemenslingers werden er gehaakt en dat kussen is echt wel prachtig!
    Veel plezier in je vakantie.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, de bloemenslingers!
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, die bloemenslingers.

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie zijn weer lekker bezig.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen