{ 'anonymize_ip': true }

maandag 4 mei 2015

Bloemetjes voor de handwerkavond

Bloemetjes voor de handwerkavond


Al een paar keer liet ik iets zien van wat het thema was bij de laatste handwerkavond, die was op 13 april, dat was bloemen!  Aan de patronenpakketjes had ik zo'n bloemenknoopje gehangen, dat liet ik hier al zien. Ik wilde ook heel graag een soort van granny met een bloem. Eerst vond ik een patroon dat ik uitprobeerde:



Het beviel me niet, omdat er zoveel volume in kwam en ik zocht verder en toen kwam ik een ander patroon tegen, deze granny met een bloem erin:


Je kunt deze granny heel makkelijk groter maken:



Het patroon vind je hier, in het Engels, maar met heel veel foto's! Echt super leuk! Eén iemand probeerde 'm uit tijdens de handwerkavond en dan meer met de originele kleuren en eigenlijk vind ik 'm dan ook leuker!




Zo leuk dat het ook het begin werd van een nieuw haakproject van mezelf:



En dit project... ja, daar heb ik zelfs al wat van laten zien (hier) en het wordt vervolgd :-)



Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Gaan er nog meer krukjes versierd worden? Ben benieuwd of ik het bij het rechte eind heb. Lijkt mij weer een tof projectje.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tsja, eigenlijk had deze blog eerder geplaatst moeten worden... In mijn hoofd was het ook even wat rommelig, haha! Maar het is dus inderdaad het begin van dat krukje dat ik aan het "opleuken" ben. En voorlopig houd ik het bij één krukje!

      Verwijderen
  2. mooi zijn ze daar kan je wel wat mee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en vrolijke bloemetjes, een lief patroontje ook, heel toepasselijk voor vele dingen, benieuwd waar jij het voor gaat gebruiken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen