{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 10 september 2020

Grannyproject met restjes (1)

Grannyproject met restjes (1)


Mijn vakantieproject is klaar en ik liet hier al zien dat ik van de restjes andere granny's haak.
Het is inmiddels al wat meer geworden:


De tweede granny kreeg ook de extra rand en ik haakte 'm direct vast aan de eerste:


Op de volgende foto zie je nummer 3, die lijkt hier wel heel erg op de tweede, maar op de foto daarna zie je dat er wel degelijk verschil is.


Van sommige kleuren heb ik nog maar heel weinig over, van m'n hoofdkleur nog steeds wel redelijk wat.


Nummer 4 ligt er al bij:


En nu is het een granny van ongeveer 18 x 18 cm.


Ik haak nu eerst even verder met mijn restjes. Misschien maak ik er meer van deze vierkantjes aan en anders haak ik er in ieder geval nog een grannyrandje om, zodat deze 20 x 20 cm wordt. 
Voor de actie "De kracht van het KUSsen" van Haak je aan? Haken is verbinden! wordt gevraagd om lapjes van 10 x 10, 20 x 20 of 40 x 40 cm. Ik ga kijken hoe ver ik kom met mijn restjes 🙂

Ook dit project haak ik met Annell Cotton 8 en haaknaald nr 3½.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen: