{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 2 september 2020

Victoriaans (2)

 Victoriaans (2)


Er zijn weer wat toeren gehaakt aan de Victoriaanse sjaal:


Inmiddels meer dan 100 steken. Even inzoomen op de Unikat:


Het zijn nog steeds toeren met stokjes en in elke toer worden er steken gemeerderd.


Op de volgende foto ben ik op het punt dat ik aan het andere deel kan beginnen:


De Victoriaanse sjaal is een patroon van A la Sasha. Ik haak met een bol Unikat en haaknaald nr 4.

Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. En nog steeds met dezelfde kleur bezig. Ik ben benieuwd naar de vorderingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat duurt eerst lang, voor er wat aan de kleur verandert!

      Verwijderen