{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 18 augustus 2016

Zomervakantie Schelpen

Zomervakantie Schelpen



Dat ik mag gaan haken met zo'n mooie bol Trendytwist, dat had ik hier al verteld, hé :-)

Het wordt een omslagdoek en dat is een mooi vakantieproject, lekker haken in de auto.

Het gewenste patroon is de Sint-Jacobsschelpen-omslagdoek. Ik heb toevallig wel een paar van die schelpen, zo zien ze er in het echt uit:






Ik kreeg het patroon erbij, je kunt het ook wel vinden op het wereldwijde web, bijvoorbeeld hier. Toevallig precies de versie die ik in huis heb.

Ik probeerde het patroon eerst even uit:


Inmiddels ben ik echt begonnen:


Tijdens de vakantie hoop ik ook nog wat echte schelpen te vinden. Of een haaientand :-) Eigenlijk zoek ik die altijd als ik op het strand loop, meestal vind ik andere dingen!




In de periode tot 5 september verkeren De Breimeisjes in de vakantiemodus. Dat houdt in dat er wat minder vaak blogjes verschijnen en toch is er regelmatig wat nieuws te zien en/of te lezen! Wij wensen iedereen een heerlijke en inspirerende zomer!



Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. De overeenkomst tussen de echte schelpen en het haakwerk is goed te zien. Het beginnetje ziet er mooi uit.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi, ben je echt op zoek naar een haaientand?? :-)
    Misschien moet je een nieuwe haaksteek uitvinden, genaamd 'haaientanden'!
    Maar die schelpen...mooie steek en netjes gehaakt !
    En een schitterende kleur ook nog, komt in orde!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat lijkt me nu echt zo leuk om dat te vinden! Het is weer niet gelukt trouwens :-)

      Verwijderen
  3. Dat wordt een heerlijke omslagdoek, het is zo'n fijn patroon om te haken... Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, wat leuk zeg, ik ben net zelf ook met een gehaakte schelp bezig ;o) Al komt die er weer heel anders uit te zien! Ik ben benieuwd naar jouw resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen