{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 25 maart 2016

Paashaken bij de handwerkavond en nieuwtjes!

Paashaken bij de handwerkavond en nieuwtjes!


Vorige week had ik het al laten zien, de haakideetjes die we bedacht hadden voor de handwerkavond. Vandaag is het Goede Vrijdag, het Paasweekend begint. Zelf ben ik niet heel erg van de paastakken en toch staat er een klein vaasje op tafel:


Bij de handwerkavond werd dit gehaakt:


Leuk hé, in al die zachte lentekleuren! Wil je dit ook haken? Kijk dan even in deze blog van vorige week.
Zelf haakte ik nog zo'n ei-vogeltje (zie ook deze blog). Dit vogeltje haakte ik voor Lydia en daarom maakte ik er een kleurig vogeltje van :-)


Lydia gaf het vogeltje snel een ereplaatsje op haar "paasboom", zie middelste foto van de collage. Wij hadden nog een gezellige "club", heerlijk bijgepraat! 
Dat zijn de happy momentjes!


En wat betreft de nieuwtjes, dit is het eerste: wij bespraken o.a. de mogelijkheden om samen een nieuwe blog te maken. En kijk eens aan, vandaag is de eerste gepubliceerd op Breimeisjes-post.blogspot.nl!



Het tweede nieuwtje is dit:



Daar staat echtgenoot ineens met het allereerste exemplaar van zijn boek in de handen! Cantor is hier online te bestellen. Je kunt het ook bij Ruben zelf kopen. Hij zet er dan graag een handtekening in!
#leescantor

Graag wens ik op deze Goede Vrijdag iedereen een heel mooi Paasweekend! Geniet van dit extra lange weekend, nog meer kans op happy momentjes!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Leuk zeg heb even gekeken maar begrijp dat het zijn tweede boek is ,geweldig .en leuke paas haak werkjes ,ben eigelijk alleen nog aan breien maar dit soort werk is niet zo groot voor tussendoor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier kun je het eerste boek downloaden: http://deeltijdschrijver.nl/boeken.html
      Dit tweede boek is heel anders trouwens!

      Verwijderen
  2. Wat leuk dat het boek van je man is uitgegeven!! Best bijzonder eigenlijk! Gefeliciteerd daarmee :-)!
    Je paashaakwerkjes blijven schattig, vooral het ei-vogeltje!
    Fijne Pasen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, wat een leuk nieuws allemaal!
    Ik ben maar snel even gaan doorklikken...

    Fijne paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niks dan goed nieuws bij jullie, pasen kan niet meer stuk! Veel succes met het boek, altijd spannend afwachten en bij de nieuwe blog ben ik al lid :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb net het boek besteld voor mijn bijna-jarige man :-) Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you for sharing at my link up last week,
    a New party is now open

    BeantwoordenVerwijderen