Bijna Valentijn
De folders kleuren op dit moment weer roze en rood! Bijna Valentijn. Wij Breimeisjes maken zelf hartjes! Ik heb vorig jaar naar de patronen van de kerstballen van Arne en Carlos Valentijn-ballen gebreid, van katoen:
Breimeisje-vriendin Lydia heeft dit lieve kussen voor haar dochter gebreid:
Ik ben bezig een patroontje uit te werken, voor de volgende handwerk-avond in de huiskamer van Katrein, deze hartjes:
Dit patroon ga ik ook gebruiken voor een andere workshop die ik binnenkort ga geven op de school van m'n zoon. Daar is een actiedag, voor een goed doel. En ja, daar doe ik weer aan mee!
Nog meer hartjes van De Breimeisjes kun je vinden op onze website: hier. En in één van mijn eerste blogs liet ik een slinger van harten zien!
Liefs van De Breimeisjes!
.jpg)
.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)
.jpg)