{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 7 augustus 2015

Vakantietijd - Zeeuwse mee-brei-deken vordert

Vakantietijd - Zeeuwse mee-brei-deken vordert


In deze vakantietijd brei ik regelmatig een paar pennen bij mijn deken en zo komt het dat er inmiddels weer een rij blokken klaar is! Tijd voor foto's!


Er zijn nu vier rijen met ieder vier blokken klaar.

Blok D1 - Arnemuiden slangen:


Blok F1 - Frysk pompeblêd:


Blok C5 - Arnemuiden blokjes 4.2


Blok C4 - Vlissingen - takeling



Deze rij met blokken was weer leuk om te doen. Al snel kon ik de map met patronen aan de kant leggen, alleen m'n eigen tekening van het pompeblêd had ik erbij en ondertussen maakte ik ook weer aantekeningen, want in de praktijk maakte ik 'm toch weer iets anders dan dat ik deed bij de proeflap (hier te zien). 


Nog twee overzichtsfoto's.


En verder maar weer, met de vijfde rij, blok 17, 18, 19 en 20.
In de facebookgroep zie ik regelmatig mooie dekens die al klaar zijn, en blokken van dekens. Ook leuke persoonlijke blokken en aanpassingen van andere breisters. 
Wat een geweldig leuk project!

Het is weer vrijdag, dus graag wens ik iedereen een heel fijn weekend!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen: