Zomerbloemen: klaprozen
Klaprozen, ik vind ze zo mooi en vrolijk!
Wist je dat ik een gehaakte versie gemaakt heb voor mijn Bloemen-ABC?
Nieuwe foto's en een al eerder gedeeld patroontje, klaprozen blijven mooi!
Fijne dag 🍀🍀🍀
Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗
Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.



Het zijn prachtige bloemen. Volgens mij heb je last van spam.
BeantwoordenVerwijderenKlaprozen, ze zijn zo mooi.
BeantwoordenVerwijderenHier staan vooral de bermen er vol mee.
Jouw klaproos is prachtig gelukt!
Ik hou ook van klaprozen. Ook mooi in combinatie met korenbloemen en margrieten.
BeantwoordenVerwijderenIk vind ze ook prachtig, de heldere kleur en zo eigenwijs opkomen waar hij zelf wilt.
BeantwoordenVerwijderen