{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 12 januari 2022

Patronen agenda

Patronen agenda


Zo, dat is leuk! Om je eigen patronen in een boek te zien!
En wat voor een boek, wow, ik was echt verrast. Ik vertel je meer 😊


Dat is het boek. Het is een uitgave van Breiclub.nl.

Het formaat is A4, dus best groot. Kijk, het is ook heel dik:


Bijna 2 kilo zwaar en ongeveer 400 bladzijden.
De inhoud bestaat uit een agendadeel, dat je zelf kunt invullen (dus niet aan een specifiek jaar gebonden) en veel patronen:


Je vindt ook leuke quotes in het boek


en via QR-codes kom je bij nog meer patronen!


Veel patronen in het boek, 47 stuks. Haak- en breipatronen. En 6 patronen zijn van mij, o.a. dit kussen staat erin:


Ik ben best wel trots. Nu staat er ook een boek bij ons in de kast, waar ik een aantal bladzijden van gevuld heb!


Wil je meer weten over dit boek? Kijk dan hier bij Breiclub.nl. Het is een uitgave van Breiclub.nl en alleen daar te bestellen.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. O wauw, wat gaaf Akkelien! Het ziet er geweldig uit.
    Nu ben jij ook een auteur en staat niet alleen Ruben op de boekenplank.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk!! Om echt trots op te zijn 📖❤📚

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig boek en dan zoveel patronen!
    Daar kun je trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wow dat ziet er echt fantastisch uit !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig! Het moet heel speciaal voelen om je eigen patronen op deze manier terug te zien. Ruben is vast heel trots op je!

    BeantwoordenVerwijderen