{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 6 april 2018

Bloemen in de blog

Bloemen in de blog


Vandaag begint het: Knit & Knot, de Brabantse brei- en haakdagen! Ik reis vanavond vast een stukje richting Brabant en ga er morgen heen, voor het eerst, met vriendin Annemiek. Ik ben zo benieuwd!


Op de website van Knit & Knot kun je alvast van alles zien over wat er te vinden zal zijn. Ook als je er niet heen gaat is het de moeite waard om naar de site te gaan, want er is van alles te zien en te lezen, o.a. allemaal blogs, op donderdag komt er steeds een blog online van #het leven van een breimoeder. Op vrijdag is het vriendinnenvrijdag en is er steeds een andere persoon die een blog schrijft. En ik heb er ook een blog ingestuurd 😉
Een blog met bloemetjes, hier vind je 'm.

Ik vond nog een leuk bloemetje op mijn blog, dat mag vandaag hier in de herhaling:


Je haakt het zo:

toer 1: Kleur 1: Magische ring met 10 vasten.
toer 2: *in de eerste steek 1 vaste, in de tweede 2 vasten (15)

toer 3: Kleur 2: *in de eerste steek 1 vaste, in de volgende steek (1 half stokje, 1 stokje, 1 dubbel stokje), in de volgende steek (1 dubbel stokje, 1 stokje, 1 half stokje)*. Herhaal van * tot * tot je rond bent, je hebt dan 5 bloemblaadjes. Sluit netjes af en hecht de draden af.

Het is ook leuk om het in één kleur te haken:



Met zo'n bloemetje versier je snel een cadeautje, als je er een sliert lossen aanhaakt, kun je het zo ergens omheen knopen! 


Leuk en feestelijk, dat past mooi op vrijdag, zo vlak voor het weekend en ik heb dit weekend dus een heel leuk uitje! 

Ik wens jullie ook een heel fijn weekend,  mét happy momentjes 🍀!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


7 opmerkingen:

  1. Ja, dat bloemetje kan ik me nog herinneren, leuk!
    Veel plezier in Tilburg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél veel plezier! Geniet maar lekker 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bloemetjes doen het altijd goed :) Fijn weekend en veel plezier bij de K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net even wat bloemetjes in de tuin geplant. Bedacht opeens dat ik je blog nog niet had gelezen. En hoe toepasselijk: vriendinnendag en bloemen. Mooier kan het niet

    Veel plezier morgen saampjes!! Wij gaan zondag een kijkje nemen.

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet er van!! (Ik ga eens op die website kijken...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat je het heel erg leuk hebt gehad. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen