{ 'anonymize_ip': true }

maandag 19 maart 2018

Paaskipjes


Paaskipjes


Weten jullie het nog, de snelle paaskipjes die ik vorig jaar haakte?



Ik heb nu een stel gebreid en schreef een blog over deze kipjes voor Breiclub.nl.
Je leest de blog hier en daar vind je ook de beschrijving van de gebreide kipjes.


Hoe je de gehaakte kipjes maakt, vind je hier.

En de sleutelhanger-kipjes vind je hier.

Ik ben benieuwd of er #snellekipjes gehaakt of gebreid worden!


Vandaag geen nieuws over de Mystery Blanket, alle dekentijd is momenteel voor De Grootste Gehaakte Deken van de Wereld. 


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat zitten ze er heerlijk relaxed bij die kipjes van jou, zo leuk!!!
    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zijn ze, als ik tijd heb maak ik er misschien ook nog wel.
    De onderste foto :) zo grappig, net of ze lui onderuit zitten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben er ook eens aan begonnen maar ik geloof dat ze nog ergens liggen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze blijven leuk hè. Dus er is een eindspurt ingezet voor de grootste gehaakte deken. Groot wordt ie, dat staat vast. Hopelijk de grootste.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh ja, ik weet het nog! leuk zijn ze (maar ik heb even andere kuikens gemaakt)

    BeantwoordenVerwijderen