{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 6 maart 2018

Dinsdag - poppendag Eleonoor zelf in 't nieuw

Dinsdag - poppendag Eleonoor zelf in 't nieuw


Vorige week liet ik 't al zien, eindelijk kreeg Eleonoor zelf kleding. Vandaag de rest van de foto's en 't verhaal. Het pak hadden we vorige week al gezien:


Voor Eleonoor werd ook een muts gebreid.


Op twee pennen, dus heen en weer. De horizontale streepjes worden ingebreid.


De verticale strepen worden gemaasd. De minderingen in 't originele patroon bevielen Maria niet, het mutsje ging erg plooien. Ze deed het nu op een andere manier.


De strepen liet ze gewoon ophouden bij de minderingen en ik vind het een leuk effect. Je ziet het goed op de volgende foto:


En natuurlijk kreeg Eleonoor ook slofjes:





Ondanks het koordje blijken ze niet heel erg goed te blijven zitten, dat is jammer.
Maar gelukkig had Eleonoor ruim op tijd voordat het zo koud werd een prachtig warm pak!


Net zo'n mooi pak als de pop van Eliza en ook de pop van Jasmijn kreeg zo'n pak. Dát kan ik niet vinden op m'n blog, heb ik vast nog niet geplaatst... Komt nog een andere keer 🙂

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria
Rita,
Sandra  en
Tineke
Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. De outfit is helemaal compleet! Fijn voor Eleonoor hoor ... er komen vast nog kille dagen waarop je het pak goed kunt gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, zo hebben de kinderen heel wat aan en uit te kleden.
    De kleuren zo gecombineerd, lekker fris en voorjaar :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een fijn pak. Wat jammer dat de slofjes niet zo blijven zitten, ze zien er heel lief uit.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, super, nu is haar outfit echt compleet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke poppenoutfit.. vind dit groen mooier dan de roodwitte.. maar ik ben dan ook gek op groen!!

    BeantwoordenVerwijderen