{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 2 februari 2018

Ook op Instagram!

Ook op Instagram!


Deze week las ik het nog: steeds meer jongeren verlaten Facebook en kiezen voor Instagram en Snapchat. Met dat laatste heb ik persoonlijk niks, de eerste twee vind ik wel leuk. En dan ben ik al heel blij met mijn 124 volgers op de Facebookpagina van De Breimeisjes en op Instagram zijn er zelfs al meer dan 200 volgers, mijn nichtjes hebben er ruim 400! En ik volg hen natuurlijk ook 🙂

Een van mijn nichtjes is vandaag jarig. Ze vierde het afgelopen weekend, tegelijk met de verjaardag van haar moeder, mijn zusje. En ik haakte voor haar een Instagramhangertje:


Het patroon vond ik hier bij Gittepetit. Het is bijna drie jaar geleden dat ze het patroon deelde! Ja, ik loop niet echt voorop met dit soort zaken 😉

 
M'n nichtje herkende het direct en ze vond 'm heel leuk.


Zitten jullie op Instagram? Of Facebook? En volg je De Breimeisjes al? Hier nogmaals de linkjes:
Er kunnen nog wel wat volgers bij! 

Trouwens: Gittepetit blogt niet zoveel meer, ze zit wél op Instagram! Ik volg haar al natuurlijk.

Verjaardagen, altijd happy momentjes en we hebben er een boel in mijn familie in deze periode!

Graag wens ik iedereen een heel fijn weekend mét happy momentjes 🍀!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Ik hou ook van IG maar blogland is het leukst! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb alleen fb en blogger om nu ook nog insta erbij te voegen ik ben bang dat ik steeds meer tijd kwijt raak. en ik wil zo graag wat tijd overhouden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk hangertje!!
    Ook ik ben FB steeds meer aan het verlaten. Ik ben dan ook nog piepjong! Whahahaaa! Lang leve Blogland, maar IG is wel makkelijk omdat het net iets sneller plaatst en reageert.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb facebook en instagram en mijn blog maar een echte gebruiker ben ik niet. Bij vlagen kom ik even langs maar structuur zit daar niet in. zo'n sleutelhanger is wel erg leuk. Nog gefeliciteerd met je nichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sleutelhanger. Ik zit alleen op fb en blog. Dat vind ik al veel tijd kosten, maar wel leuk om te delen/lezen. Ik vind het (voor nu) genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen