{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 16 februari 2018

Hartelijke post en happy momenten

Hartelijke post en happy momenten


Vandaag wil ik ze wel laten zien, de harten die ik haakte voor de hartelijke post die ik verstuurde voor Valentijnsdag:


Het patroon komt hier vandaan. In 't Amerikaans, wel veel foto's, dus goed te doen. Alleen kwam ik niet helemaal uit de laatste toer. Die heb ik anders gedaan. Ik haakte er eerst eentje met kreeftsteek:


En besloot ze toen iets minder kleurrijk te maken en "gewoon" vasten rondom te haken. En ik voegde steeds een ophanglusje toe.


Ik heb ook de nodige Valentijnspost verstuurd:


In die grote enveloppe waar ook postzegels opzitten, zat de Aan de Haak, deze ging naar Irene. Ze was heel blij met haar Valentijnspost. En verder kreeg ik ook al leuke reacties 🙂

Zelf werd ik ook verrast met post met smakken:


Blij mee!

Deze week was ik bij Sterk & sVeer. Daar was een interne verbouwing geweest, want Sterk & sVeer is gaan samenwonen met Katrein. Het is prachtig geworden, wat een leuke winkel! En hier werd ik heel blij van:


Zie je haar zitten? Pop Katrein is mee verhuisd, ze zit mooi achter de kassa 🙂
Dus, mocht je komen winkelen in Sneek: Katrein zit niet meer in de Scharnestraat, maar woont nu op Grootzand, bij Sterk & sVeer!

Ook heel leuk was onze workshop, afgelopen maandag. Dáár vertel ik volgende week over. Nog wel even leuk om te laten zien is deze happy sleutelhanger:


Christine is de enige die haar exemplaar daadwerkelijk afhaakte. Leuk is-tie! Ik schreef er hier al over en het patroon is van Jolanda van Filantrojopie. Je vindt het hier.

Vandaag hebben De Breimeisjes trouwens het "personeelsuitje", we zijn samen naar Zwolle. Naar de Handwerkbeurs

Graag wens ik iedereen een heel fijn weekend mét happy momentjes 🍀!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


13 opmerkingen:

  1. Nogmaals dank voor het vrolijke, gezellige Valentijnspakket met daarin de inspirerende Aan de haak.

    Hopelijk hebben jullie vandaag ook weer een gezellige en inspirerende dag!!

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die hartjes! Leuke actie van post nl hè 😊
    Veel plezier in Zwolle! Ik was er gisteren, was leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super actie! Het is altijd spannend of ze het dan weer doen, gelukkig ook dit jaar wél :-)
      Ja, super leuke beurs!

      Verwijderen
  3. Ze zijn erg leuk Akkelien, was ook best een verrassing toen ik de post op de mat zag liggen. Ik heb dit jaar jammer genoeg niks verstuurd. Komt een beetje door mijn arm en schouder, ik kan er weinig mee.:-( Maar nogmaals super lief van je.. bedankt.

    Lieve groetjes.dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij hebt mij ook wel eens verrast :-)
      En ik vond dat je het heel goed kon gebruiken.

      Verwijderen
  4. Leuk een personeelsuitje naar Zwolle, ook zijn gisteren geweest, we hebben ons niet verveeld. Leuke post heb je gehad en verstuurd :)
    Groetjes en een fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was heel leuk, de beurs! Op zich jammer dat we niet op dezelfde dag waren! Volgende keer een grote afspraak maken? Met nog veel meer blogvriendinnetjes?

      Verwijderen
  5. Wat gezellig zo'n blogje vol hartjes; ik wordt er vrolijk van! ♥️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zoveel valentijnspost. Ik stuur ieder jaar ook een stapel maar dit jaar kwam het er niet van helaas. Donderdag ging ik naar handwerkbeurs, erg druk maar gezellig. Ik ben benieuwd hoe jij het vond. Fijn weekend.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gezellige lieve post heb je verstuurd en gekregen! en dat afgemaakte klavertje is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat ik zo druk ben met vanalles en niks dat vsaentijn er helemaal bij ingeschoten is. Het is zo'n leuke actie van postnl. Maar aan jou hadden ze in ieder geval een goeie. Het is natuurlijk wel er leuk om zo te verwennen en verwend te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaahhh... dat is met recht hartelijke post!

    BeantwoordenVerwijderen