{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 8 december 2017

Hoera, het is vrijdag!

Hoera, het is vrijdag!


Wow, wat een week! De dagen vliegen gewoon voorbij en ik kom bijna tijd tekort. Het lukt allemaal net. Vandaag is het vrijdag en ik sta even stil wat happy momentjes. Want die waren er zeker!

Vorig weekend vierden wij met mijn familie Sinterklaas, ik liet hier de surprises al zien. Mijn broer maakte een uitgebreide fotoreportage en daarom hierbij nog een foto van mij met mijn surprise:


Er zat een heel leuk cadeau in:


Maar liefst twee handwerktijdschriften, de Simply Breien, waar een sokkenkalender bij zit én een extra boekje met vooral patronen voor Home deco.
En de Anna, gekozen door Sint vanwege dit leuke gehaakte schaatsende "breimeisje": 


Die wil ik zéker maken!

En, hoera, het is vandaag de verjaardag van het andere Breimeisje! En ja, ik ga haar uiteraard feliciteren 🙂. Ik had eigenlijk geen tijd om iets voor haar te maken... en toch..... 


Volgende week meer hierover!

Voor nu wens ik iedereen graag een heel fijn weekend, mét happy momentjes! 🍀


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het andere breimeisje leuk zoveel haakboeken tegelijk krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd ander breimeisje, en wat leuk om jou zo op de foto te zien. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Lydia!
    Akkelien, nu kom je nog meer tijd tekort ;-) Heeft de Sint je geen potje tijd erbij gegeven?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Lydia!
    Wow Akkelien, ik vind het zó knap dat je nog tijd vrij weet te maken om te bloggen! Ik ben al blij wanneer ik tijd heb om te lezen....
    Oh dat gehaakte schaatstertje; wat leuk en zó op haar plek bij jou!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, Marjan, ik moet toegeven dat ik op dit moment wel echt m'n best moet doen om een blogje te schrijven ;-) Toch vind ik het nog steeds zo leuk om te doen en vooral als je dan merkt dat het gelezen wordt!

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd voor Lydia! :)
    En wat een leuke cadeaus Akkelien! Oh dat schaatsende meisje, ze is echt superleukkkk. Nou ik kan me voorstellen dat je die zeker gaat maken.
    Doedoei
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een kado waar je wel raad mee weet. Dat wordt weer sokken breien :) Wat een superschattig schaatsmeisje. Leuke surprise ook. Fijn (brei)weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! En je kreeg een prachtig cadeau... kun je even mee vooruit hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto van jou!
    En de Sint heeft smaak, wat een schattig schaatsmeisje!

    BeantwoordenVerwijderen