{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 12 december 2017

Dinsdag - poppendag Pyjamadag

Dinsdag - poppendag Pyjamadag


Vorige week konden jullie al zien dat Catie en Bella (ik besloot dat m'n blonde pop de tweede naam van Cathie mocht hebben) al in pyjama zien. In pyjama en op pantoffels waren de dames toen. 
Ze hebben allebei ook een nachtpon, zo noemde ik dat volgens mij vroeger:


Mooi, hé, met een prachtige knoopjessluiting met kleine lusjes:




Die van Cathie heeft een kantje:



Er zit elastiek in verwerkt bovenaan, zodat het goed blijft zitten. Het werkt nog steeds.




Ik heb ook nog een foto van voor de strijksessie van de dames in pyjama:


Heerlijk toch, zo'n pyjamadag!

Wij gaan kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Corina,
DiYDiva
Ria
Rita,
Sandra  en
Tineke

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 



Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. super leuk om ze weer in de spotlights te zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die nostalgie! (en volgens mij is nachtpon nog steeds een goed woord hoor *Ü*)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik op nachtpon google, wordt gevraagd "Bedoelde u "nachtjapon"" :-)

      Verwijderen
  3. Haha niet doorvertellen hoor, die pyjamadag had ik gister ;) zelfs in nachtkledij zijn het echte fotomodellen. Kleding maakt de pop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geef de dames eens ongelijk. Ze zien er toch netjes uit in hun nachtponnetjes? ;-) Oké, de ongestreken foto is iets minder deftig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pyamadag is zooooo leuk!!! Jammer genoeg lukt dat hier meestal maar een halve dag, zo één keer per half jaar ofzo.. Maar de popjes zien er heel blij uit met hun ponnetjes en pyama's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een pyamadag heerlijk, zeker met zo’n weertje alles mag en niets hoeft,
    war kan ik tekenen ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze helemaal gelijk om een pyjamadag te houden! Een ponnetjesdag kan natuurlijk ook... Heb jij ook meegedaan?

    BeantwoordenVerwijderen