{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 7 december 2017

Breien, breien en nog wat

Breien, breien en wat

Meestal  heb ik op donderdag dekennieuws, maar ik heb geen steek gehaakt aan de grootste gehaakte deken de afgelopen weken... Gelukkig hangt het niet alleen van mij af 😉
Op Facebook zie ik de mooiste deken langs komen en ik zie de aantallen groeien. Wil je nu meer weten over de Grootste Gehaakte Deken van de Wereld? Kijk dan even op hun Facebookpagina! En kijk ook even bij Haak je aan? Samenhaken is verbinden.
Volgende week haak ik trouwens wel weer aan, hoor! Op 14 december, van 14.30 - 16.00 uur in de bibliotheek in Sneek.
Kom je ook?

Ik heb de laatste tijd veel gebreid, een heel leuk project, en ik kan het nog niet laten zien. Alleen de kleuren:


Afgelopen zondag stond er een blog van mij online bij Breiclub.nl over kerstballen breien. Naar aanleiding daarvan ben ik op marktplaats gaan zoeken naar het boek Kerstballen breien met Arne & Carlos en ik heb het!


Die mocht toch ook niet in mijn boekenkast ontbreken.


Inmiddels ben ik inderdaad een kerstbal aan 't breien:


Ik ga snel verder. Nog even doorzetten, dan kan ik weer van alles laten zien!

O, dit kan nog wel! Ik stuurde nog snel m'n goedgehaakte mutsjes op naar De Goedgemutste Breicampagne! Heb je ook nog liggen? Stuur het vandaag op!

Ik vond bijna al deze patroontjes bij Sophietje

Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


6 opmerkingen:

  1. ha ha ik heb hem net verkocht via marktplaats ik heb geen kerstbal gebreid maar het is wel een mooi boek om te lezen. mooie kleurtjes wol wordt vast een schaatsmuts :))))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kende het boek al, ik had het wel eens van de bieb geleend. Toch wel leuk om het zelf ook te hebben. En er staan absoluut mooie patronen in!

      Verwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar je kerstballen ...veel plezier met breien
    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig, breien. Dan vindt Poekie het ook erg leuk om op mijn schoot te zitten. Morgen zal ik naar je blog bij de Breiclub.nl gaan kijken. Ben heel nieuwsgierig. Liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk hè die boeken. Ik zie dat je al een leuke verzameling hebt. Ik ook :) Je bent maar goede doelen aan het haken. Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb dat boek ook! Inderdaad even doorzetten, ze zijn echt heel leuk. Laat maar snel iets zien :-))

    BeantwoordenVerwijderen