{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 17 november 2017

Hobby en Vrije Tijd

Hobby en Vrije Tijd


Vorige week vertelde Irene over haar bezoek aan de KreaDoe. Die dag waren De Breimeisjes naar een beurs in Leeuwarden, De Hobby en Vrije Tijd beurs.

Er was van alles te zien, sieraden, schilderijen, houtsnijwerk, ook allerlei technieken voor het maken van kaarten. Je kon op verschillende plaatsen een workshop doen. Er was een grote afdeling met modelbouw, waarbij ik het gedeelte met Lego nog wel interessant vond. Er waren allemaal mooie verzamelingen te zien en daarvan wil ik graag dit laten zien:



Allemaal mooie spulletjes op het gebied van handwerk, erg mooi! Niet te koop, alleen om te bewonderen.

Uiteraard waren er wel kramen met garen en wolletjes en handwerkspullen. En ook pannen (koken is ook een hobby!) en een kraam met meer dan 30 soorten "zoenen". Lydia probeerde ter plekke de After Eight variant en nam een doosje met verschillende smaken mee, haar zus liet zich daar ook toe verleiden. 


En, zoals ik gisteren al vertelde, de Haak-maar-aan-caravan was er ook!


Een hele leuke actie: je kreeg korting op de entree van de beurs als je een deken inleverde!

Ik nam ook wat mee naar huis, ik kocht deze leuke sokjes, geïnspireerd op Mondriaan:


Twee dames verkochten van alles voor het goede doel (nierstichting). Ik vond ze zo schattig! Ik geef ze aan m'n achtenichtje al moet ze er nog in groeien. 

Ook dit mooie engeltje van tin nam ik mee:


Ze mag bij mijn verzameling 🙂
Want ik verzamel zo'n beetje engeltjes én sterretjes (zie bijvoorbeeld deze blog). 

Toen we moe en uitgekeken waren, zijn we naar de binnenstad van Leeuwarden gegaan, waar we in een restaurantje gezellig pizza gingen eten. En we sloten deze leuke dag af met een heerlijk ijsje bij Venezia. Allemaal happy momentjes!

En happy momentjes wens ik jullie ook, in een heel fijn weekend! 🍀


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als een hele gezellige dag! Leuk die verzameling oude spulletjes. Wat een schattige sokjes. En ik ben niet zo van de zoenen maar zo'n after eight lijkt me wel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde graag naar de Krea Doe maar vond het te ver. Maar ik had dus gewoon naar Leeuwarden kunnen gaan! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve sokjes! Dat kindje heeft straks een kunstwerkje aan de voetjes *Ü*.
    Gezellig zo'n beurs dichtbij huis en nog lekker ook :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik het zo lees is het een gezellige dag geweest, leuk voor jullie.
    Dank je wel en ik wens jullie ook een fijn weekend.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt echt zo leuk! Schattige sokjes en dat engeltje is prachtig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dag en weer genoeg inspiratie opgedaan denk ik.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele fijne dag geweest vol inspiratie en leuke aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen