{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 11 oktober 2017

Vosjes

Vosjes


De Breimeisjes werden gevraagd om eens naar Perron2 in IJlst te komen, waar een keer per maand een "breiavond" is. Dat was gisteravond en daarover volgt uiteraard nog een verslagje van deze "workshop op locatie"!

We mochten wat vertellen o.a. over onze blogs en natuurlijk deelden we ook een paar patroontjes, herfstige patroontjes, waaronder die van de vosjes-broches. Ik haakte een "gouden" vosje als voorbeeld:



Ik kon m'n eigen grijze exemplaar even niet vinden en dus haakte ik nog twee vosjes, een paars/grijze en een roze/grijze:



Het roze vosje gaf ik weg, aan een hele slimme meid met erg leuke streken 🙂
Het gouden vosje gaf ik aan Lydia en die paarse houd ik even zelf.


Wil je deze broche ook maken? Het patroon vind je hier

En heb je belangstelling voor de workshops van De Breimeisjes? Kijk dan even hier


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen: