{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 14 september 2017

Donderdag, dekens haken

Donderdag, dekens haken


Vanmiddag haak ik weer aan in de bibliotheek in Sneek!
Vorige week had ik al laten zien dat ik flink was opgeschoten met mijn deken. Ik ben nog niet helemaal klaar, maar het schiet op.

Ik heb in ieder geval wat om in te leveren, want die keer dat ik aanhaakte bij de Haak-maar-aan-caravan, kreeg ik het een en ander mee:


De lapjes hierboven zitten al aan elkaar, de lapjes hieronder nog niet.


Wat losse lapjes


... en de acht die ik die  middag zelf haakte 😊


Losse lapjes kunnen weer een deken worden! 

Mijn deken, althans een deel ervan, was al even in gebruik afgelopen weekend:


M'n achternichtje Marly heeft er op gespeeld. Ja, als je zo lang aan een project werkt, ga je er ook van houden... En toch ga ik 'm afstaan als hij klaar is.

Wil je nu meer weten over de Grootste Gehaakte Deken van de Wereld? Kijk dan even op hun Facebookpagina! En kijk ook even bij Haak je aan? Samenhaken is verbinden.

En je kunt ook aanhaken, bijvoorbeeld vanmiddag in de bibliotheek in Sneek, wij haken aan van 14.30 -16.00 uur! Kom je ook?

P.S.: En nog wat anders: sinds afgelopen weekend is er een Facebookpagina van De Breimeisjes. Leuk voor mij als je 'm liked!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Heb je lekker gehaakt in de bieb vanmiddag? Het was echt gezellig haakweer, maar ik hoop dat je droog bent overgekomen. Je achternichtje wordt al een hele dame Akkelien! Leuk om te zien dat ze zich zo prettig voelt op jouw deken. Ze zien er allemaal ook erg leuk uit.

    Helaas heb ik geen toestemming van het bruidspaar om foto's van hen op m'n blog te zetten, dus sorry ik kan je geen foto van hen laten zien. :-(

    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had wél toestemming van de moeder van Marly :-)
      Leuk, hé!

      Verwijderen
  2. erg leuk Akkelien en wat zijn er al veel dekens klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig nichtje heb je :-) En ik vind die vierkantjes allemaal zo leuk om naar te kijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke grannies.. en geweldig toch dat je deken al uitgetest is door je achternichtje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die echte Hollandse grannies. Jij levert toch maar een groot aandeel in de grootste deken. Bravo!

    BeantwoordenVerwijderen