{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 10 augustus 2017

Zomer 2017 Haken in Sneek

Zomer 2017 Haken in Sneek


Het is nog steeds Sneekweek. Gisteren werd er gehaakt in Sneek, bij de Haak-maar-aan-caravan. 




Een kleine impressie:



Er werd aangehaakt door diverse mensen




Beide Breimeisjes haakten aan. Links zit Monique van der Hoek, van De Grootste Gehaakte Deken van de Wereld, ik zit in 't midden en rechts zit Lydia.



Zelf heb ik er nog een aardige tijd zitten haken, ik haakte 8 granny's, de lichtroze op de volgende foto. Lydia deed er ook nog eentje, die oranje die bovenop ligt 😊 En elk lapje is er toch weer een!



Kijk vooral ook even op hun Facebookpagina! En kijk ook even bij Haak je aan? Samenhaken is verbinden.

In de maanden juli en augustus zijn De Breimeisjes in vakantiestemming. Wél veel blogjes, soms met een beetje "oud nieuws"  dat nog wel de moeite waard is. De poppen zijn op vakantie en toch iedere week in ieder geval een lijst met linkjes. Misschien wat minder reacties bij anderen. 
En ondertussen natuurlijk gewoon doorgaan met haken en breien 😊

Dus ook de komende tijd kun je rustig regelmatig komen buurten bij De Breimeisjes, gezellig! 
Geniet zelf ook van een mooie lange zomer en denk om de happy momentjes!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n Sneekweek. Dat ziet er gezellig uit bij de haak maar aan caravan. Leuk je "in levende lijve" te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op facebook is een filmpje geplaatst waarin ik ook zat :-) Nog levendiger!

      Verwijderen
  2. Gezellig al die blokjes. Ik heb nog een deken om in elkaar te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je nog gehoord dat is er s'morgens ook nog was? Helaas was jij er toen nog niet. Ik zou s'middags nog even terug komen maar dat is er niet meer van gekomen. :-(( XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dat had ik niet gehoord. Leuk dat je er was! Hoe vond je Sneek en de Sneekweek?

      Verwijderen