{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 3 augustus 2017

Zomer 2017 Donderdag - dekendag en de N van

Zomer 2017 Donderdag - dekendag en de N van 


Momenteel is donderdag de dekendag bij mij en besteed ik aandacht aan De Grootste Gehaakte Deken van de Wereld. Kijk vooral ook even op hun Facebookpagina! En kijk ook even bij Haak je aan? Samenhaken is verbinden.

Op dit moment deel ik iedere week wat ideeën voor dekens en ik "zit" nu in het alfabet. Leuk om je plaatsnaam te maken of een eigen naam! Of misschien een mooie boodschap? 
Met de letters tot nog toe kun je al heel wat woorden maken, hier weer wat voorbeelden, LACH & LIEF:



Er komen weer vele mogelijkheden bij, want ik ga door met de N van Nieuw en Nog Niet genoeg:


Met een landschapje als achtergrond.

De O van O jee en Ongelooflijk leent zich goed voor een gezichtje:


En de P van Patchwork, Puzzelen, Plezier en Paars kreeg niet eens paars in de achtergrond 😊 Het is wel een soort van patchwork.


Mijn idee is dat je allerlei willekeurige achtergrondlapjes kunt combineren met één kleur die je voor de letter gebruikt. Het is dan wel handig dat die kleur goed afsteekt. Alle letters kun je terug vinden onder het label "alfabet". 
De volgende keer is de S aan de beurt, die hebben we nodig voor SNEEK! Als ik dat op donderdag zou doen, dan is dan eigenlijk een dag te laat, want op 9 augustus komt de Haak-maar-aan-caravan naar de Sneekweekbraderie! Haak je dan ook aan? Je kunt je aanmelden bij de bovengenoemde facebookpagina's. 

De volgende dekendag is aanstaande maandag! Vanwege die S!

In de maanden juli en augustus zijn De Breimeisjes in vakantiestemming. Wél veel blogjes, soms met een beetje "oud nieuws"  dat nog wel de moeite waard is. De poppen zijn op vakantie en toch iedere week in ieder geval een lijst met linkjes. Misschien wat minder reacties bij anderen. 
En ondertussen natuurlijk gewoon doorgaan met haken en breien 😊

Dus ook de komende tijd kun je rustig regelmatig komen buurten bij De Breimeisjes, gezellig! 
Geniet zelf ook van een mooie lange zomer en denk om de happy momentjes!




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen: