{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 2 augustus 2017

Zomer 2017 De Breimeisjes op excursie

Zomer 2017 De Breimeisjes op excursie


Twee weken terug gingen De Breimeisjes op excursie! We reden naar Hoorn op 19 juli en konden eerst nog net voor een ontbijtje aanschuiven bij de Hema 😊



Wij waren daar vanwege de Weversmarkt. Dat is een jaarlijks terugkerend evenement, een hele grote markt met allemaal kramen met spullen die gerelateerd zijn aan garens/wol/handwerken. Er waren dit jaar volgens de organisatie 175 kramen. We hebben ze niet geteld, maar het waren er heel veel!

Ik heb een paar foto's gemaakt:


Van beide kanten van de lange rij kramen. De foto's lijken wat donker. Het was een hele warme dag. Er was ook regen en onweer voorspeld, maar dat viel gelukkig reuze mee. Al was het dus soms wel wat bewolkt.



Deze pauw vond ik echt een blikvanger:



Wij waren niet de enige vrouwen uit Friesland:


Er waren ook heel veel boeken te koop en al bladerend zag ik dit:


Grappig. Nou ja, er was ontzettend veel te zien en te koop! En ik .... kocht niks! Mijn hart ging nergens van huppelen. Ik had onlangs eens goed in mijn voorraad gekeken en dat is nog best veel. Dus liet ik het gewoon bij kijken en genieten van zoveel moois. 
Lydia kocht overigens wel het een en ander. We hadden een heerlijke dag! Hoorn is sowieso een hele leuke stad en misschien gaan we er nog wel eens een dagje heen.

In de maanden juli en augustus zijn De Breimeisjes in vakantiestemming. Wél veel blogjes, soms met een beetje "oud nieuws"  dat nog wel de moeite waard is. De poppen zijn op vakantie en toch iedere week in ieder geval een lijst met linkjes. Misschien wat minder reacties bij anderen. 
En ondertussen natuurlijk gewoon doorgaan met haken en breien 😊

Dus ook de komende tijd kun je rustig regelmatig komen buurten bij De Breimeisjes, gezellig! 
Geniet zelf ook van een mooie lange zomer en denk om de happy momentjes!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Heel jammer dat we elkaar niet getroffen hebben, maar wel logisch want het was best druk. Ik vond het dit keer ook leuk, maar ook ik heb niets gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die pauw vind ik mooi! Echt een blikvanger, die had ik graag gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo'n markt :)
    Ik kan het ook, genieten en niets kopen :)
    Net wat je zegt, je hebt vaak al zoveel en dan moet het wel echt een aanvulling zijn! Het dagje uit met Lydia is al leuk, samen dingen delen, gezellig. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh super! Geweldig, dat was echt genieten zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was een gezellig dagje zo te zien en zo te lezen. Leuk om dat zo samen met je vriendin te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd gezellig zo'n Breimeisjes dagje uit! Helemaal met zo'n toepasselijk thema. Knap hoor, je kijken en niet kopen. Haha die Ruben. Doe jou maar de originele versie hè ;) Mooi hoor die pauw. Was dat patchwork?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh jaaaa.... die pauw.... Die is WAUW!!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen