{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 20 juli 2017

Zomer 2017 Donderdag - dekendag en de H van Haken

Zomer 2017 Donderdag - dekendag en de H van Haken


Momenteel is donderdag de dekendag bij mij en besteed ik aandacht aan De Grootste Gehaakte Deken van de Wereld. Kijk vooral ook even op hun Facebookpagina! En kijk ook even bij Haak je aan? Samenhaken is verbinden.

Op dit moment deel ik iedere week wat ideeën voor dekens en ik "zit" nu in het alfabet. Leuk om je plaatsnaam te maken of een eigen naam! Of misschien een mooie boodschap? Dat hoeft niet zo lang te zijn: DAG is al te doen met de letters die ik tot nog toe gaf 😊


Alle letters kun je terug vinden onder het label "alfabet".

Hier is ook de H van Haken, Haak-maar-aan én Hart:


De I van Insteken en Idee:


En de J van Jij kan ook meedoen!


Mijn idee is dat je allerlei willekeurige achtergrondlapjes kunt combineren met één kleur die je voor de letter gebruikt. Het is dan wel handig dat die kleur goed afsteekt.

Op 9 augustus is de Hardzeildagbraderie in Sneek en dan komt ook de Haak-maar-aan-caravan. Wie haakt dan ook aan? 

In de maanden juli en augustus zijn De Breimeisjes in vakantiestemming. Wél veel blogjes, soms met een beetje "oud nieuws"  dat nog wel de moeite waard is. De poppen zijn op vakantie en toch iedere week in ieder geval een lijst met linkjes. Misschien wat minder reacties bij anderen. 
En ondertussen natuurlijk gewoon doorgaan met haken en breien 😊

Dus ook de komende tijd kun je rustig regelmatig komen buurten bij De Breimeisjes, gezellig! 
Geniet zelf ook van een mooie lange zomer en denk om de happy momentjes!




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Wat grappig die letters. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die letters. Jammer dat ik moet werken op 9 augustus anders was het een leuk dagje uit geweest. Sneek vind ik zo'n gezellig (en mooi) stadje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. met kleine blokjes kun je heel wat moois maken

    BeantwoordenVerwijderen