{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 27 juni 2017

Dinsdag - poppendag Alweer een verpleegster op reis

Dinsdag - poppendag Alweer een verpleegster op reis


Kort geleden stuurde ik een verpleegster op reis en ze deed er heel erg lang over. Haar verhaal lees je hier. Ik was toen bang dat ze verdwaald was en haakte er nog eentje, een zuster als het ware. Gelukkig kwam ze uiteindelijk toch aan, na een dag of vier. Haar zuster bleef hier en ik wist nog niet precies wat ik met haar ging doen. Misschien begin ik binnekort ook een klein winkeltje op m'n blog, dan zou ze daarin kunnen. Maar deze dame had andere plannen!


Ze zei tegen mij: "Akkelien, ik wil ook op reis. Ik wil naar België. Je weet dat Lily daar altijd heel goed aan 't helpen is bij Rita thuis en dat is hard nodig ook. Zij kan wel wat hulp gebruiken!" En dat klopt, hier kun je bijvoorbeeld zien hoe goed Lily altijd helpt.
Ik vond het dus wel een goed idee. Ik had Rita al beloofd een boekenlegger te sturen. Ze kocht namelijk Rubens boek, Cantor. 

Meer over dit boek lees je hier.
Nu stuurde ik direct deze dame mee. En weet je? Deze reis ging heel snel: twee dagen later kreeg ik al bericht dat ze gearriveerd was! 


Ik hoop dat ze Lily goed helpt, maar eigenlijk denk ik dat dat wel goed komt 😊

Nog even een kleine collage, zo kun je ook een beetje zien hoe groot/klein ze is. De foto's vallen wat blauwachtig uit. Heel apart, ik maakte de foto's buiten! Met wit papier als ondergrond.


Dan heb ik nu wel even tijd om te kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Corina,
Ria
Rita,
Sandra  en
Tineke

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Helemaal naar Belgie. Leuk en wat een avontuur voor haar😀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief om een extra zuster te sturen naar Rita! Ik weet zeker dat die goed van pas komt.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee om een hulpje naar Lily te sturen :)
    Ze zal goed ontvangen worden :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt een super nuttige bestemming voor deze dame! Ik hoop van harte dat haar hulp ook vruchten afwerpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd fijn als zusters zo behulpzaam zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die verpleegstertjes van je zijn zo leuk! En lief dat je er eentje naar Rita stuurde...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat het verpleegstertje naar Rita gaat. Hopelijk brengt ze naast de nodige hulp ook veel voorspoed. Mooi bestemming Xx

    BeantwoordenVerwijderen