{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 31 maart 2017

Kleurrijk: Warme handen

Kleurrijk: Warme handen 


Vorige week was de jaarvergadering van De Pronkriders. Dat hoort erbij, hé, als je lid bent van een vereniging. Ik nam wel een breiwerkje mee, want ik vind het fijn om ondertussen iets leuks te kunnen doen. Ik nam m'n handwarmers mee. En ik heb flink wat gedaan:


Ik nam het vervolgens ook mee toen ik club had bij Lydia:


Toen hoefde alleen de duim nog:


Oké, en alle draadjes moest ik nog even afwerken :-)


Wat zijn ze leuk geworden, hé!


De inspiratie kreeg ik van Loret Karman, bij wie ik een workshop Bohus Stickning deed tijdens de breidagen in Zwolle. Het patroon vind je hier. Ik gebruikte ook de drie bolletjes handgeverfde wol die ik kreeg bij de workshop, een roze, rood en grijs bolletje. 
Ik combineerde die bolletjes met sokkenwolletjes uit m'n eigen voorraad. De roze en rode kleur heb ik met opzet verschillend gebruikt in de handwarmers, zie je dat? Bij het originele patroon is nog meer gespeeld met de kleuren. Ook leuk, maar voor mij is dit "wild" genoeg 😊 Dit is dus eigenlijk ook een leuk project voor restjes!

Ik vond het superleuk om te maken, en ben er helemaal happy mee, al weet ik niet eens of ik ze veel ga dragen. 

Graag wens ik jullie allemaal een heel fijn weekend! Met happy momentjes!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


15 opmerkingen:

  1. De afgelopen dagen heb je ze niet echt nodig gehad maar ze kunnen vast nog wel een keer van pas komen voor het echt zomer is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie handwarmers ...echt heel mooi
    ook mooie kleuren ...een fijn weekend !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi! Nu maar hopen dat het gauw gaat vriezen. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn wel erg mooi geworden maar om ze nu te dragen.. Er komen vast nog wel dagen dat je ze wel graag aan zult doen... voorlopig toch maar even in de kast hoor Akkelien, wij willen voorjaar en zon...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh, die zijn superleuk geworden! Knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg handig lijken ze mij! Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg handig lijken ze mij! Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze ook geslaagd hoor! En inderdaad, druk genoeg zo. Ook leuk dat je beiden een klein beetje anders hebt gemaakt.
    Fijne zondag, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn echt keileuk geworden!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt leuk en mooi die kleuren zo. Komen ze van pas bij het Pronkrijden of is het op een ijsbaan niet zo koud?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op 't ijs draag ik handschoenen ter bescherming van m'n vingers voor als ik zou vallen. Dan zijn deze dus niet geschikt. Of ik zou er nog vingers aan moeten breien. Ik heb ze vooral gemaakt omdat ik het patroon zo ontzettend leuk vind!

      Verwijderen
  11. Prachtig zijn ze!!!
    Die wil ik ook wel eens proberen.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen