{ 'anonymize_ip': true }

maandag 6 februari 2017

Blauw randje

Blauw randje


Bij Dorcas zag ik laatst een mooie schaal staan, een schaal met gaatjes. Eerst liet ik 'm staan, thuis bedacht ik dat ik 'm toch wilde en gelukkig: toen ik twee dagen later weer in de winkel kwam, was-tie er nog 😊


Nog een foto van de tekening op de zijkant:


Een leuke schaal voor fruit! Dan is 't wel handig dat er een bordje onder staat en dit bordje had ik al. Ook gekocht bij Dorcas. Ik viel voor de lila kleur. In de praktijk bleek het bordje wat te klein, dus 't stond eigenlijk zomaar in de kast te staan...


Het combineert best wel goed bij m'n nieuwe fruitschaal:


Al kan het leuker! En was het niet zo dat ik porseleinstiften had? Ja, ik maakte het randje van het bord blauw:


A perfect match!

Kringloopgeluk, helemaal blij mee!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Super leuk dat randje maakt het helemaal af, handig ook om aardbeien in om te spoelen en uit te laten lekken..
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kan zo in je Etsy-shop *Ü*.
    Gekkigheid hoor: ik zou nooit bedacht hebben waarvoor zo'n schaal met gaatjes gebruikt zou kunnen worden. Je hebg me wat geleerd.
    Wat heb je met het bordje en de stiften een mooi setje gemaakt!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. absoluut een toppertje kringloop geluk, je moet maar boffen en je stiften hebben zich weer goed bewezen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed! Ik zat in een hele andere richting te denken (die nergens op sloeg whahaha). Ik vind het een heel mooi setje zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsof het voor elkaar gemaakt is. Ah ja dat is het nu ook 😆 wij hadden veoeger een hele mooie groene. Het zijn van die jeugdsentimentjes voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gedaan! Hij is leuk. En handig met die gaatjes dan bederft het minder snel. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig slim opgelost, met dat blauwe randje op het bordje. Zo is het een complete set.

    BeantwoordenVerwijderen