{ 'anonymize_ip': true }

maandag 5 december 2016

5 december en de surprises van 2016

5 december en de surprises van 2016

5 december is de dag
dat deze blog rijmen mag.
In huize De Breimeisjes is 't feest
al in in het weekend geweest.



Neefje en nichtje gingen thuis deze mooie cupcakes maken
en wij lieten ons dat heerlijk smaken.
De rijmsels werden heel aardige gedichten 
en de surprises zorgden voor vrolijke gezichten.




Voor mijn ouders was dit Deense sommerhus 
Daar was deze zomer iets met de WIFI niet "pluus"
Zij maakten zelf voor mijn zusje en haar man
een bijzondere "Deense" cake, die je hier zien kan:



Zij zorgden zelf ook voor een prachtige taart,
hierin wordt de leeftijd van onze schoonzus aangekaart.



En schoonzus leefde zich enorm uit op ons fornuis met alles erop en eraan
Wat heeft ze dat weer leuk gedaan!



 Voetbal speelde bij twee surprises een grote rol
Neef Leon en nicht Femke zijn op deze sport nogal dol


Leon scoorde deze bal die van bekertjes is gemaakt, echt een enorm karwei
Femke was met deze prachtige goal ook heel erg blij



Elina kreeg een op een soort van skateboard balancerend goed lijkend portret
Dat vonden we allemaal ook echt 'vet'.



Ons nichtje Saskia die aan een studie geneeskunde denkt
Kreeg een ingezwachtelde EHBO-koffer als geschenk



En Piet kreeg een prachtige pc, geheel draadloos
Vandaar dat het bestond uit meer dan één doos.



Het was weer een top-middag, de tijd vloog voorbij
En iedereen is met alle cadeaus en lekkers heel erg blij.
En was er nog wat gebracht voor Tibbe en Pippi, wat zou je denken?
Natuurlijk wilde Sint hen ook wat schenken!
Hij bracht letters, een P, een T, een A en een B,
ja, ook voor Alies en Beer bracht hij wat mee!





Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

11 opmerkingen:

  1. Dat ziet er uit als een gezellige dag
    Waaraan je nog heel lang denken mag!
    Ik zeg ook deze keer
    Zoals altijd: groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke foto's en een mooi verslag,
    van een feestelijke sint en pieten dag.
    En zelfs aan de poppen is gedacht,
    wat fijn dat Sint hen ook wat bracht.
    Zelf vieren wij geen pakjes avond meer,
    maar dit verhaal bracht mij toch in de sfeer!
    Fijne dag en het ga je goed,
    van Jolanda een hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk avondje hebben jullie gehad. De surprises waren volgens mij helemaal leuk en de cupcakes zien er heerlijk uit! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig gedaan,
    Ga er maar aan staan,
    om zo'n mooi gedicht te schrijven.
    Ik geloof dat ik een beetje achter moet blijven.
    Ik ben al blij met zes regels schrift.
    En dan klapt mijn rijmelarij al weer dicht :-))
    Groetjes van Sint en Piet,
    O nee, van Jannie


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hebben jullie r weer allemaal werk van gemaakt,
    Geen wonder dat een ieder door zijn surprise in het hart werd geraakt.
    Wat ik wel een beetje zonde vind,
    Is dat jullie de tanden hebben gezet in die prachtige Piet en Sint.
    Maar jullie hebben allemaal enorm jullie best gedaan,
    Ook dit blogbericht zal in je eigen archiefkast niet misstaan
    Zet de foto's door de jaren heen naast elkaar
    En de mooiste kiezen wordt heel zwaar
    Nu is het tijd om te genieten van wat je hebt gekregen
    En te bedenken wat er in de gedichten is verzwegen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige cupcakes zonde om op te eten :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een creatieve familie
    dat is wat ik zie.
    Wij vieren later Sintekerst ,
    dus geduld is wat mij rest.
    Voor nu
    toedeledu.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke knutsels allemaal!! Brengt me op ideeën :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie zijn echt een familie van knutselaars! Wat jullie allemaal in elkaar knutselen, ongelooflijk!! Wat een inspiratie, geduld om dit alles te maken, maar supermooi!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met zoveel leuke inzet van iedereen wordt het wel een héél leuk feest. Creatieve familie heb je!

    BeantwoordenVerwijderen