{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 5 oktober 2016

Plant een tuin

Plant een tuin


Mijn vriendin kwam afgelopen weekend. Ze woont in het midden des lands en ik in het noorden, dus we zien elkaar niet elke week :-) Zij en haar gezin hadden onze keuken nog niet gezien. Nu hebben we die al ruim een jaar (hier kun je het eindresultaat zien), dus was het best wel even geleden dat ze hier waren. In dat jaar zijn ze zelf verhuisd en hadden ze in de directe familie ook nog eens heel veel verhuizingen waarbij ze veel moesten doen, dus dat snappen wij best. Ik ben inmiddels al wel twee keer bij haar geweest in het nieuwe huis, maar inmiddels is de tuin helemaal aangepakt en dat heb ik dan weer niet gezien :-)

Dat bracht wel inspiratie voor een cadeautje, nog voor haar verjaardag in augustus:


To plant a garden is to believe in tomorrow! Een mooie en positieve quote!


Even een paar foto's van iets dichterbij.


Natuurlijk weer met de porselienstiften van Edding!
Ik versierde het verder met kleine eenvoudige bloemetjes



Zo leuk om te maken én leuk om te geven!

En dan is het zaak dat we die tuin ook in het echt gaan bewonderen! Dat komt vast en zeker goed. Gelukkig stuurt ze me af en toe wel een foto, dan blijf ik vast een beetje op de hoogte :-)


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

12 opmerkingen:

  1. Dit lijkt me leuk om te doen, met die stiften je eigen ontwerp maken en je fantasie gebruiken en bovendien heel origineel!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen ..ik kom via meertje (linkparty )
    op je mooie en creatieve blog terecht ....
    wat een leuk idee van het bord ..
    ik ga nog ff verder kijken na je anderen brichtjes
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een mooi, lief bordje geworden, dat zeker een mooi plekje verdient :-) En als je in je eigen bordje gelooft, ligt die tuin er morgen ook nog wel en overmorgen en over-overmo...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi bordje heb je gemaakt. Hopelijk kun je er snel iets lekkers vanaf snoepen in de tuin van je vriendin. Kopje thee erbij....XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk presentje en zo blijf je iets om naar uit te kijken, hebben. Ik hou er wel van..
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk zo'n persoonlijk cadeautje. En bij echte vriendschap maakt het niet uit als je elkaar een tijdje niet ziet toch, dan pak je zo de draad weer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het bordje heeft een mooi plekje gekregen in de nieuwe kast, zonde om meteen te gebruiken.
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk bordje is dat geworden. Weer een ideetje erbij. Ik heb zelf ook een setje van die stiften en ik ben er ook erg blij mee. Tot nu toe alleen een doorgeefbord gemaakt, maar dat gaat vast nog veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer zo'n leuk toepasselijk cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze quote vind ik geweldig, helemaal de waarheid ook.
    En wat leuk, die vriendschap over de afstand heen. (Vriendschap gaat trouwens niet over kwantiteit!)
    Het bordje is weer mooi geworden, eentje om voor altijd te bewaren en op een mooi plaatsje te zetten. Of in de zomer buiten te gebruiken om van de tuinoogst te smullen?
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen