{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 7 oktober 2016

Nieuw buurmeisje

Nieuw buurmeisje


Eind vorig jaar kregen we nieuwe buren, een jong stel met een dochtertje. Een tijd later zagen we dat er gezinsuitbreiding onderweg was :-)
En vorige week is ze geboren, ons nieuwe buurmeisje! Eerst waren moeder en dochter nog een paar nachtjes in het ziekenhuis, sinds begin deze week zijn ze gezellig met z'n allen thuis. 

Ik had op zolder nog wat kleine babykleertjes, die hebben al vaker bij een huis gehangen waar een kindje geboren was. Volgens mij eerst bij onze eigen zoon. Ook bij de kinderen van mijn zusje en de beide buurjongetjes. Ik krijg ze steeds terug, "dan kun je ze nog eens gebruiken!" 

Het nieuwe buurmeisje heet Liv en dat is een mooie korte naam en daarom haakte ik nog drie vlaggetjes:


Daar borduurde ik de naam op:


Daar maakte ik een mini-slinger van:


Die mini-slinger hangt nu tussen de babywas:


Nu kan iedereen het zien: de mensen die in dit huis wonen hebben een baby, een meisje!


Ik heb haar al gezien, een prachtig kindje. Én ik heb al een beschuitje op haar gezondheid gegeten! Als dat geen happy momentje is, dan weet ik het niet meer :-)



Het is vandaag vrijdag en daarom wens ik jullie graag een heel fijn weekend! Mét happy momentjes!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

14 opmerkingen:

  1. O wat leuk !!! je hebt die minislinger heel
    mooi gemaakt ...ik wens je ook een fijn weekend
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat schattig!! Het is een geweldig lief slingertje geworden, wat zullen de nieuwbakken ouders daar blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach wat leuk altijd weer een bijzonder moment !! prachtige slinger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en gezellig! En wat hebben ze een lieve buurvrouw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed ideetje en zo een korte naam, dat was snel gemaakt met toch een pracht resultaat
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat staat gezellig, zo'n warm welkom voor de nieuwe wereldburger :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben jij toch een leuke en lieve buuf!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superslinger weer. Het staat zo leuk aan die lijn! Als iedereen die van jou een slinger gekregen heeft deze op dezelfde dag buiten hangt wordt het een feestelijk boel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee zo'n waslijn met babykleertjes. Ik vind je slinger ook heel leuk, weer zo'n mooi, persoonlijk cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk zo'n teken dat er een baby geboren is... endan ook nog met een naamslinger! liv is geloof ik een beetje in de mode.. ik heb een 5 jarige kleindochter die zo heet... en ik ken er nog 3, tot mijn kleindochter geboren werd had ik nog nooit van de naam gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn om te lezen! En zo'n leuke versiering! Genieten maar :-)
    Fijn weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief van jou zo'n hartelijk welkom voor het nieuwe buurmeisje..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een leuke slinger gemaakt, heerlijk vrolijk kleurtje! En het staat zo leuk hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief dat je zo'n mooi slingertje voor je nieuwe buurmeisje gemaakt hebt. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen