{ 'anonymize_ip': true }

maandag 17 oktober 2016

Naar de Breidagen!

Naar de Breidagen!


Afgelopen vrijdag hadden de Breimeisjes club en we hadden belangrijke dingen te bespreken. Wij gaan namelijk vrijdag naar Zwolle, naar een van de Nederlandse Breidagen.
Hier is een link naar de website van dit evenement.


We hebben alle workshops bekeken en hebben er eentje uitgekozen. De Breimeisjes gaan breien! We hebben er veel zin in!

Verder kan ik nog laten weten dat Lydia heus nog steeds van alles haakt. Zo is ze bijvoorbeeld bezig met dit rendier:


En dit stel is toch ook prachtig! Ze komt gewoon niet aan het bloggen toe! 


Nu in de herfstvakantie zal het ook wel niet lukken ;-)
Wel heel leuk dat we vrijdag samen op stap gaan! We zullen zien of we nog bekenden spotten daar!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Heerlijk vooruitzicht om naar de breidagen te gaan! Laat je ons, die er niet heen gaan, alles hier (later) op je blog zien? Veel voorpret gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier samen vrijdag! Ik moet wel een beetje gniffelen om de mededeling dat jullie een workshop breien gaan volgen :-) Jullie zijn toch niet voor niets DE breimeisjes, jullie zijn keien in breien!
    Lydia heeft weer mooie creaties gemaakt. Misschien is bloggen niet zo haar ding? (Al lees ik haar blogberichten ook graag)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, dat vond ik ook wel grappig :-) Altijd leuk om een nieuwe techniek te leren, toch!?!?

      Verwijderen
  3. Alvast heel veel plezier en wat leuk een rendier..
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel plezier a.s. vrijdag, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Breimeisjes die uit breien gaan. Dat wordt vast heel gezellig daar in Zwolle. Heel veel plezier alvast en ik ben heel benieuwd wat er gebreid gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, leek me nou toch zoo leuk om een keer naar de breidagen te gaan en dan nog leuker om jullie te ontmoeten. Weer niet dit jaar ;(. hopelijk komt het moment er nog een keer. liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig dat brei event. Helaas heb ik andere verplichtingen maar jullie wens ik heel veel plezier. Die ken ik van Lyda. Zo druk zijn met maken dat bloggen erbij inschiet :) de maaksels zijn erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier op jullie uitstap! En tja, haken en breien is nu eenmaal belangrijker dan bloggen, haha :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen