{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 19 augustus 2016

Zomervakantie Slinger voor Eleni

Zomervakantie Slinger voor Eleni


De Breimeisjes zijn dan wel zo'n twee maanden in de vakantiemodus, er wordt nog steeds van alles gemaakt en ook komt er nog wel eens een opdracht binnen. Als 't even kan, dan doen we daar wat mee natuurlijk!

Zo kreeg ik een berichtje of ik een slinger wilde maken als geboortecadeau. Het ging om een kindje van een collega. Ze hadden de  slinger van Saul gezien en wilden graag dezelfde soort kleuren. En zo haakte ik de slinger voor Eleni:


10 granny-vlaggen en 5 effen vlaggen.


Die effen vlaggen kregen nog wat extra toeren vasten


en daarna borduurde ik de letters erop, in kruissteek:



Daarna werd het een hele lange slinger:




De slinger is weer met veel plezier door mij gehaakt en ik hoop dat de slinger op veel verjaardagen en andere feestelijke hoogtepunten van Eleni mag wapperen!



Wil je dat ik voor jou ook een slinger haak? Mail me voor meer informatie! 
debreimeisjes@gmail.com



In de periode tot 5 september verkeren De Breimeisjes in de vakantiemodus. Dat houdt in dat er wat minder vaak blogjes verschijnen en toch is er regelmatig wat nieuws te zien en/of te lezen! Wij wensen iedereen een heerlijke en inspirerende zomer!




Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke slinger is dit wel geworden!! Eleni zal maar wat blij geweest zijn hiermee! Nog fijne vakantie.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, wat een feestelijke slinger. Die komt vast elk jaar terug bij de verjaardag van Eleni. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eleni heeft een prachtige, persoonlijke slinger, die nog vele jaren mee kan. Mooi gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke slinger weer. Heel goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewéldig weer!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een slinger voor het leven. Zo'n persoonlijke slinger maakt elk feestje tot een feest!

    BeantwoordenVerwijderen