{ 'anonymize_ip': true }

maandag 8 augustus 2016

Zomervakantie Porselein en een poppetje

Zomervakantie Porselein en een poppetje



Tegenwoordig heb ik wat wit porselein in de kast staan. Dat komt door de porseleinstiften :-)
Zo leuk om snel even een heel persoonlijk cadeautje te maken!


Deze maakte ik voor Katrein. Ik combineerde een tekst van een van haar kaarten met een leuk detail van haar logo.


Een lekkere zak snoep erbij en even feestelijk inpakken:


Voor iemand anders haakte ik nog snel een gelukspoppetje. Dat kon nog net voor haar vakantie!

Gehaakt op basis van het patroon van de mini-gelukspoppetjes.

In de periode tot 5 september verkeren De Breimeisjes in de vakantiemodus. Dat houdt in dat er wat minder vaak blogjes verschijnen en toch is er regelmatig wat nieuws te zien en/of te lezen! Wij wensen iedereen een heerlijke en inspirerende zomer!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Handgemaakte cadeautjes zijn echt persoonlijk en je geeft er een beetje liefde mee door. Je hebt mooie cadeautjes gemaakt.

    Fijne vakantie voor de breimeisjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak jij toch altijd prachtige toepasselijke cadeautjes. Dit ook weer, zo leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk, die heel persoonlijke cadeautjes! En dan pak je het nog super feestelijk in ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, die roze bloemetjes op het porselein, het lijken wel pluisjes van een paardenbloem.
    En zéker de moeite als cadeautje, ik zou er blij mee zijn!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt het goed gezien, Sigrid, dat is precies wat Katrein in haar logo gebruikt: pluisjes van de paardenbloem :-)

      Verwijderen