{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 24 augustus 2016

Zomervakantie Pokémon

Zomervakantie Pokémon


Het is heel apart, dat spel Pokémon Go, ineens willen kinderen en zelfs pubers wandelen!
Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan :-)

En hoe gaat dat met rages? Je komt het ineens overal tegen en zo zag ik bij Mieks Creaties een leuk klein patroontje, hier is de link.


Ik haakte met haaknaald nr 2, zodat het mooi stevig en dicht is en vrij klein. Ik haakte er direct een lusje aan.


Een ring zorgt ervoor dat het makkelijk als bijvoorbeeld sleutelhanger gebruikt kan worden.



Een leuk klein cadeautje voor een echte fan. Ik heb 'm ook al weggeven :-)

In de periode tot 5 september verkeren De Breimeisjes in de vakantiemodus. Dat houdt in dat er wat minder vaak blogjes verschijnen en toch is er regelmatig wat nieuws te zien en/of te lezen! Wij wensen iedereen een heerlijke en inspirerende zomer!



Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Dit is wel een leuk idee zeg! Ook om ze gewoon op straat te hangen. Zouden ze ze zien of blijft iedereen strak op zijn schermpje staren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wat die pokemon rage. Maar je sleutelhanger is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sleutelhanger voor en echte Pokemonfan.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Keitof, hij gaat met de pokemon rage mee!
    Grtjes, rita;

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen