{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 31 augustus 2016

Zomervakantie Op de koffie bij Tante Cake

Zomervakantie Op de koffie bij Tante Cake



In de zomervakantie gingen de Breimeisjes samen op stap, naar IJsselstein! Lydia was namelijk ook heel benieuwd naar de taart van Tante Cake. En dat is een hele goede reden om daar naar toe te gaan.


We deelden ons taartje, konden we lekker allebei proeven :-)
Ik nam koffie, Lydia dronk thee, "de glimlach van Mona Lisa". Een aanrader!



Even een sfeerimpressie van de Keuken van Tante Cake.


De bijen die gisteren al even langs kwamen zoemen in de blog, maakte ik voor Tante Cake. Dan kunnen ze leuk bij de honing als decoratie. Echte IJsselteinse honing!
En nu zijn er ook echte Tante Cake bijen:




De bijen breide ik ongeveer zoals de hommels. Ik maakte ze alleen minder bol. Ik heb gemeerderd tot 44 steken. 

En we willen nog wel een keer naar IJsselstein! Want we zagen nu allemaal leuke winkeltjes die vakantie vierden. We hoorden dat er op vrijdag markt is, een hele leuke markt! En sinds kort heeft de Keuken van Tante Cake op vrijdag en zaterdag marsepeinen taart per punt... O, o, wat ziet dat er lekker uit!



In de periode tot 5 september verkeren De Breimeisjes in de vakantiemodus. Dat houdt in dat er wat minder vaak blogjes verschijnen en toch is er regelmatig wat nieuws te zien en/of te lezen! Wij wensen iedereen een heerlijke en inspirerende zomer!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Heb vrijdag een lunchafspraak in IJsselstein. Maar zo'n marsepeinen taartpunt lijkt me ook wel heel lekker!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook naar IJsselstein! Jummmmmmieieieeee!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook naar Tante Cake. Mmmm en leuke spullen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het water loopt me in de mond :-) Het is dat het voor ons een beetje ver weg is....
    Maar die thee kan ik lekker proeven, nog bedankt. Nu ik deze foto's heb gezien zal hij nog lekkerder smaken.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig uitje voor de brijmeisjes. Leuk de bijtjes voor bij de honing!Ja Ijselstein is zeker leuk om eens gezellig te winkelen. Weet je nog de poppenhuiswinkel :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat winkeltje hebben we gezien! Jammer genoeg was het dicht wegens vakantie.... Nóg een reden om weer naar IJsselstein te gaan :-)

      Verwijderen
  6. Dat ziet er goed uit zeg! tante Cake is niet zooo ver bij mij vandaan. Toch een keer een kijkje nemen daar. Wat een leuke bijtjes heb je gemaakt ❤️

    BeantwoordenVerwijderen