{ 'anonymize_ip': true }

maandag 15 augustus 2016

Zomervakantie Nieuwe agenda

Zomervakantie Nieuwe agenda



Net als vorig jaar kocht ik een DIY-agenda voor weinig geld bij de winkel met de A.
Dit jaar bedacht ik dat ik er een A op wilde borduren, de eerste letter van mijn naam, en ik keek in m'n boek Letters breien naar een mooie letter A.


Nadat ik zo'n letter eerst op ruitjespapier had uitgetekend viel het me tegen:


Het zijn natuurlijk breipatronen en er is rekening gehouden met dat de letters wat lager worden dan de tekening, omdat breisteken minder hoog zijn dan dat ze breed zijn.

Toen zag ik het apenstaartje achterin het boek en ik besloot dat dit 'm ging worden :-)


Het prikken is wel een pittige klus... Ik deed het dit keer met een naald.


 De binnenkant is nu best wel netjes:


Het eindresultaat:


Nog even op de foto met de oude agenda:


Er staat al wat in: de eerste handwerkavond van het nieuwe seizoen! Ik heb het inmiddels ook aangepast op de website.




In de periode tot 5 september verkeren De Breimeisjes in de vakantiemodus. Dat houdt in dat er wat minder vaak blogjes verschijnen en toch is er regelmatig wat nieuws te zien en/of te lezen! Wij wensen iedereen een heerlijke en inspirerende zomer!



Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. En zo is de gewone agenda van de A een hele bijzondere geworden. Leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee Akkelien om je agenda zo te pimpen...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een agenda van jou dat kan niet meer missen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Héél geslaagd!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wordt een gewone agenda een echt persoonlijke agenda. Echt gaaf.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik kan mij voorstellen dat zo'n gepersonaliseerde agenda nog leuker is om in te schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee! Zo is je agenda echt wel persoonlijk he.

    BeantwoordenVerwijderen