{ 'anonymize_ip': true }

maandag 29 augustus 2016

Zomervakantie Lucky Luuk

Zomervakantie Lucky Luuk


In de zomervakantie was Luuk jarig en de porseleinstiften brengen nieuwe ideeën. Ik vond een mooie mok en ik maakte een Lucky Luuk-mok voor hem:


En de inspiratie kwam natuurlijk van die andere Luuk, ik bedoel... Luke:


Ik heb eerst drie keer geoefend. Oftewel, de eerste drie versies waren niet naar m'n zin. Maar dan veeg je het makkelijk weg met een tissue, of even onder de kraan. Eerst dacht ik dat ik 'm ook nog iets zou inkleuren, maar toen deze vierde versie zo ver was, bedacht ik dat het zo prima was! Niks meer aan doen. Nou ja, even afbakken, 25 minuten op zo'n 160 graden. 



Ik gebruikte de porseleinstiften van Edding die ik kocht bij Evelina
Meer wat ik maakte met deze stiften vind je terug onder het label porselein beschilderen.


In de periode tot 5 september verkeren De Breimeisjes in de vakantiemodus. Dat houdt in dat er wat minder vaak blogjes verschijnen en toch is er regelmatig wat nieuws te zien en/of te lezen! Wij wensen iedereen een heerlijke en inspirerende zomer!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Ha, die is leuk!
    Handig dat je ook nog kunt vegen als de tekening je niet bevalt. Ik dacht dat het meteen permanent was...
    Wie waardeert zo'n leuk cadeau nu niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Súper goed gelukt!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk wat je er toch elke keer weer van maakt! Zulke toepasselijke en zelfgemaakte (is altijd leuker) kado's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt heel erg leuk geworden. Werd Luke vast lucky van... Groetjes! Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! Dat ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen